Hop til indhold

Recommended Posts

Det er vist kun billedet af hendes bryster der er ægte. De andre billeder er gamle eller ikke hebdes. Men hun har en gevaldig røv og er en halvstor pige....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, er der nogen der ved hvor man kan finde en glædespige med stor røv, eller bare en røv der buler ud og som har smal talje?

Gør venligst opmærksom på, at der skal postes under efterlysninger! 

Men ellers kan jeg pege på Yvette, hvis du er til mørke piger. I øvrigt kan du jo let finde emner på de mange billeder. Tjek evt. ægtheden af billederne via Google Images. Du trækker blot billedet over i søgefeltet med musen!

Ser først lige nu, at James Bond har linket hende ovenfor!!!

Redigeret af Bukowsky Revival

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nåh er det hende, ja hun er lækker :-P. Har været der nogle gange ;-)

- og tak 007

Er vi enige om, at hun er 50+ år? Det fremgår ikke af annoncen, men jeg har i hvert fald mødt en stor røv i Ørestad på den alder tidligere...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede hende for godt et år siden og der er virkelig tale om en megarøv.  Større i virkeligheden end på billederne.  Jeg blev total overrumplet. Det er virkelig model kaffestel som kan stå på hendes baller når hun står op.  Hun kysser og er behagelig at være sammen med og giver dejlig nussemassage tilsidst.  Jeg betalte 1200 for en time.

Må indrømme at jeg ikke prøvede anal med hende - men vil også sige at man skal være over gennemsnittet i længde hvis man skal nå hele vejen ind gennem den ladeport før man når frem til den brune ring - :-P

Sjovt at prøve - men tror man skal være til røvfetich for at gentage.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Men er hun stadigvæk i branchen?

Røven ser skøn ud men tror ikke det er hende på alle billederne.

Jeg har tidligere læst at hun vist er væk noget af vinteren fordi her er for koldt.

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er vi enige om, at hun er 50+ år? Det fremgår ikke af annoncen, men jeg har i hvert fald mødt en stor røv i Ørestad på den alder tidligere...

Hun er i hvertfald ikke 50 år - i såfald holder hun sig temmelig godt vil jeg mene ;-). Kan kun anbefale hende hvis man er til store numser, og hun giver rigtig god sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er i hvertfald ikke 50 år - i såfald holder hun sig temmelig godt vil jeg mene ;-). Kan kun anbefale hende hvis man er til store numser, og hun giver rigtig god sex.

Så forveksler jeg hende med en anden. Hvor gammel vil du skyde på, at denne kvinde er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så forveksler jeg hende med en anden. Hvor gammel vil du skyde på, at denne kvinde er?

Ja jeg ville sige omkring de 35-40 år.....altså Yvette.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...