Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Haha Skal vi ikke starte med at smide de 9 elementer, som LA udgør af Folketinget i papirkurven 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Louie De Palma 2317 Skrevet 9. Januar, 2015 Haha Skal vi ikke starte med at smide de 9 elementer, som LA udgør af Folketinget i papirkurven Jo helt bestemt! Lad os slukke det private initiativ og indføre det kollektive nirvana. Det har jo haft utrolig succes, historisk set. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg synes det er en fair deal titman kommer med.... Hvis jeg så bare får lov at køre Frank Aaen gennem makulatoren bagefter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 9. Januar, 2015 Så skal jeg nok ondulere Johanne og Skipper!!!!!!!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 9. Januar, 2015 Jo helt bestemt! Lad os slukke det private initiativ og indføre det kollektive nirvana. Det har jo haft utrolig succes, historisk set. Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tywin Lannister Skrevet 9. Januar, 2015 Ja. Hvor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Utrolig at folk ikke starter med at fjerne de overflødige elementer på øverste hylde Redigeret 9. Januar, 2015 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 10. Januar, 2015 Så skal jeg nok ondulere Johanne og Skipper!!!!!!!! På samme tid eller hver for sig Så får vi vel et fyldigt referat bagefter evt. med billeder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
champ 428 Skrevet 10. Januar, 2015 Det er egentlig mig ligegyldigt om det er på samme tid eller ej, bare jeg får "dips" på de to :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg