Hop til indhold

Hvordan er vejret i Thailand?

Featured Replies

Skrevet

For jeg er pisse træt af det her lortevejr!!!!!!!! For helvede Hagl og STorm… Fandeme ikke Wellnessdage herude på Molen!!!

Når jeg lukker Øjnene, dukker et Billede op, hvor Havnebumsen sidder på en Mole ved det blå blå Hav i Thailand. 30 grader det skønneste Solskinsvejr let brise og en eksotisk af de Grønne… Kan det blive bedre? Åhhh jo der kom en Lille Thaipige vimsende hen til mig  :-P Har det der søde smil og pusler rundt om en… En lille Kjole, den må hellere komme af  i aften  :cool: Så åbner man Øjnene igen, bilver mødt af et arrigt Hav, bidende Kulde, Hagl og en forbandet Måge har ramt Bajeren med en Klat. Fandeme sur Røv øv bøv!!!!!!!

Jeg ønsker i den grad at Emmigrere!!!!!!!!!!!

Nå men ellers er det nu en meget god dag  :-P

Redigeret af Havnebumsen

Skrevet

Spar pengene på ludderne og tag afsted smil. Kan varmt anbefale det. Søde mennesker , god mad, smuk natur, omkring d 40-45 grader og sikkert straffenland for de der er til de søde thaipiger smil.

Ja der hvor du er nu kan det kun gå en vej- ned i bajlen eller mod himmelen med en cykel eller andet efter dig hihi.

God storm fredag og lørdag. Her i Randers er stille endnu og masser at varme hihi.

God weekend knus Line

Skrevet

Lige nu?

Ikke ret meget bedre end her......argh, måske temperaturen er bedre, men det ser også ud til at være vådt på molen der :)

http://www.tmd.go.th/en/

Redigeret af Butch1

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.