Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har erfaringer med ovennævnte ?

Overvejer en saunatur med pige og derefter B2B. Hvad skal jeg forvente ?

Er der piger med store bryster ?

Livsnyderen

Skrevet

besøgte stedet for nogle måneder siden.....massagen ok, men det ekstra ikke noget at skrive hjem om..... ekstra for at tage tøjet af, ekstra for et blowjob, men det endte med et kondom på og og et par tørre læber på i mindre end 30 sekunder...( hvis man ellers kan føle det gennem gummiet...) og så håndtrold for resten.... håndtrolden var også på det jævne.....kunne dårligt se hendes bryster og krop og måtte heller ikke røre..... brysterne var ok...lige den rigtige størrelse... stor B vil jeg sige................. Pigen??+ almindelig og  omkring 45.......  men hun er jo kun en af mange...... Men oplevelsen er med til at genopfriske minderne om, hvorfor jeg normalt får en gang god massage og en håndtrold..... det er biligere, og i mit tilfælde, føjer det ikke noget nyt og spændende til oplevelsen, at hun er nøgen, så jeg nøjes normalt med det...... DKK 800:- for 25 min ....

Men dermed ikke sagt, at man ikke kan få bedre oplevelser, eller flere oplevelser på stedet , end jeg havde..... 

Skrevet

Jeg var forbi idag, til en noget skuffende olieplaskemassage,

udført en lidt ældre sag, der ikke optræder på nogen af billederne.

Kunne ikke slippe for håndjobbet, selv om et sådanne ikke indgik 
i mine planer for idag.

Det er noget svingende præstationer jeg har oplevet på stedet, gennem tiden.

-OD
Skrevet
  • Author

Ok tak. Nogle ting ser bedre ud på nettet end i virkeligheden ;-)

Skrevet

Jeg har besøgt stedet en del gang - dog primært for massagen som er langt over middel. Jeg syntes at det er en stor fordel at de har brikse med hul til ansigtet, da det gør det mere behageligt at få masseret ryggen. Jeg vil helt klart anbefale massagen.

Jeg har kun få erfaringer med afslutning fra stedet - men de har generelt være på middel niveau.

Skrevet

Jeg var der for et stykke tid siden, trist olieplaskeri med lidt gnideri, et blowjob blev mere et handjob - ekstra for alt o.s.v. gentagelsesfaktor er 0%

Alko

Skrevet

hmmm - et par år siden jeg har besøgt dem. Ikke siden Jane stoppede - en af pigerne på billederne - den anden er forøvrigt mutter, som jeg ikke husker navnet på. Men hun har et par fantastiske bryster. Og kunne også gi' ordentlig "ekstra's". Ekstra har næsten altid været med Jane eller Mutter selv - de øvrige har jeg nøjes med massage hos, som har været af svingende karakter.

Jeg har altid spurgt efter de unge piger på stedet - og de bliver nærmest sure, hvis man vi se flere af pigerne. Men i sidste ende betaler det sig. Er ikke til de "gamle krager"  :P

Så er da nysgerrig om de har fået erstattet den/de unge piger (20-28) som tidligere var på stedet.

Dressmann

Skrevet

Jeg har i et par år kommet hos en massør god Dokkun, der hedder Ae (sådan ca). Har altid fået 90 minutters Dokkun Senses, der er deres version af tantra. En blanding af blød sensuel massage og penispirring.

Ae, der er omkring 40 år formår at massere og pirre mig på en sådan måde at jeg blev helt afhængig. Jeg kom der ca hver 14.dag.

Jeg ringede altid i forevejen og forhørte mig om hvornår hun var på arbejde, da jeg ikke ville risikere, at hun ikke var på arbejde, når jeg besøgte dem.

Jeg kommer der ikke så tit længere, da jeg er flyttet længere væk, men vil gerne "betale"lidt tilbage ved at anbefale hende.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.