Hop til indhold
Exile-63

Bangkok dag 4. Annies Soapy

Recommended Posts

Dag 4. Har nogle gange besøgt Annies Soapy med ganske gode oplevelser - og kun en enkelt dårlig. I forskellige forums har Annies ellers fået blandede anmeldelser men jeg trængte til en gennemgribende undervogns vask og gik derfor hen for at checke om der var en lækker tøs som man kunne fornøje sig med.

 

Valgte nr. 30 hvilket viste sig at være et rigtig godt valg. Vi fik en øl hver med og kom ind i det mørke - lidt slidte men også hyggelige rum hvor hun straks gjorde klar til det hele. Hun var en lækker sag som bestemt ikke var nærig med at tungekysse. Da madrassen var klar blev jeg bedt om at ligge mig på maven og fik nu en rigtig lækker b2b vask over hele kroppen. Jeg kunne tydeligt mærke hendes bryster og mis over det hele - og jeg lå og blev mægtig liderlig og kunne næsten ikke holde ud at ligge der med stiv pik. Efter noget tid bad hun mig vende sig om hvilket min stive dolk var glad for - og hun gled nu rundt over hele min krop og jeg fik lov til at smage hendes lækre fisse da hun langsomt gled ned over mit hoved. Det kunne hun rigtig godt li og efter et stykke tid var det min tur til at få det lækreste blowjob. Hun suttede og slikkede som en drøm - også nosser og det bagerste hul blev fuldstændig behandlet. Pludselig skiftede hun tempo og teknik og så kunne jeg ikke holde længere og skød hele ladningen af i munden på hende - fik virkelig en orgasme der kom helt nedefra. Hun grinede og spyttede ud i afløbet og sagde at jeg så ud til at nyde det.

 

Så blev jeg afvasket og kom over i karbadet hvor vi lå og nussede og snart var jeg kampklar igen. Hun foreslog vi tørrede os og lagde os op på en forhøjet seng hvilket var helt i orden med mig - og nu fulgte en ½ times rigtig lækker sex hvor jeg først slikkede hende vildt i begge huller indtil hun kom med et brag. Jeg tror ikke det var skuespil for hun rystede som en sindssyg og safterne væltede ud af hende. Hun gav mig derpå kondom på med munden og nu fulgte et ordentlig knald i alle mulige stillinger - hun var lækker stram, våd og umættelig, og selvom jeg har haft meget sex på det seneste så kom jeg med et ordentligt brag mens jeg bankede i bund i en lækker doggy.

 

Efter at have pustet ud - og ligget og nuset samt tungekysset heftigt igen - så blev jeg nu vasket grundigt af igen - ligesom lillemanden fik et par kærlige kys. Da jeg skulle gå spurgte hun om jeg ville have hendes mobil nummer - meget gerne sagde jeg - og så bad hun mig om at skrive til hende når jeg havde lyst til en kvinde igen J Herligt !!!!! og hun sagde så også lige at vi sagtens kunne mødes når hun havde fri, så den tygger jeg lige på….

 

 

Pigen 9/10

Udførelse 10/10

Stedet 7/10

Gentagelse: 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...