T.Hansen47 931 Skrevet 9. Januar, 2015 Fandt lige den her i E.B - ODENSENYHED ABSOLUT KEDELIG halvbuttet tandløs gammel krage, ligbleg krop, stort hængeparti. Ægte kys. 6617 8748 Hvad sker der lige her ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 9. Januar, 2015 Mit råd, hold dig væk. Hun har brugt samme annonce de sidste 10-12 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 9. Januar, 2015 LoL, seriøst ? Jeg har aldrig set den før, og kunne ikke finde på at reflektere på den om det så var den sidste glædespige i landet Jeg troede det var en Joke eller chikane......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 9. Januar, 2015 Endelig en der siger sandheden , så er det også galt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg mener at have læst, at der gemmer sig en sød og pæn pige bag annoncen Hvis teksten virker, er der vel ingen grund til at ændre den, Asspassion? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Jeg mener at have læst, at der gemmer sig en sød og pæn pige bag annoncen Hvis teksten virker, er der vel ingen grund til at ændre den, Asspassion? Jeg har besøgt pigen engang, så du behøver ikke at betvivle min kommentar. Redigeret 9. Januar, 2015 af asspassion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 9. Januar, 2015 jeg har også været hos hende, hun er en dejlig sød og pæn pige, men hun er da ikke 20 år mere, kunne godt finde på at besøge hende igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg har besøgt pigen engang, så du behøver ikke at betvivle min kommentar. Andre har en anden mening Kunne du linke til din anmeldelse fra dengang du besøgte hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 9. Januar, 2015 Andre har en anden mening Kunne du linke til din anmeldelse fra dengang du besøgte hende? Hver sin smag, hvis du syntes hun er lækker, skal du da ikke holde dig tilabge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14443 Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg har besøgt pigen engang, så du behøver ikke at betvivle min kommentar. Du skriver jo ikke noget om pigen, blot at hun har brugt samme tekst længe, hvilket ikke behøver være et minus i sig selv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 Hver sin smag, hvis du syntes hun er lækker, skal du da ikke holde dig tilabge. Jeg bliver nok nødt til at gentage, siden du ikke forstod spørgsmålet. Kan du linke til din anmeldelse.? Jeg aner ikke om hun er lækker, for jeg ikke fundet en anmeldelse af hende, ud over Knallertens, Var det lækkert, eller hvarrrrrr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg bliver nok nødt til at gentage, siden du ikke forstod spørgsmålet. Kan du linke til din anmeldelse.? Jeg aner ikke om hun er lækker, for jeg ikke fundet en anmeldelse af hende, ud over Knallertens, Var det lækkert, eller hvarrrrrr? Åhusianere har altid været omdrejningspunkt for dumme historie og kommentar. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 Åhusianere har altid været omdrejningspunkt for dumme historie og kommentar. Alså er du ikke i stand til at svare på et simpelt spørgsmål. Det burde ellers være ret nemt, uden at være nødsaget til at ty til "smarte" undvige manøvre. Det er link til den anmeldelse vi venter på du. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asspassion 292 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Citat fra Aarhuselsker skrev i en tidligere tråd. Jeg opfatter ikke EG som et sted hvor vi skal underholdes af forumister der sviner hinanden til, eller kommer med bevist provokerende indlæg - for morskabens skyld. Det er et forum hvor den virkelige verden diskuteres, ikke hvor der skal skrives indlæg med det ene formål at lave rav i den! Det er den skelnen du altid har haft så svært ved Bukowsky, især under dit gamle navn. Du skriver for at få reaktioner, ikke for at få reflektioner. Redigeret 9. Januar, 2015 af asspassion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 Citat fra Aarhuselskeren fra en tidlige tråd. Du kryber udenom, hvor er det link? Hvordan vil du betegne dette. Åhusianere har altid været omdrejningspunkt for dumme historie og kommentar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 9. Januar, 2015 Hold nu op med at hakke på hinanden, hæhæ, Det var et helt uskyldigt spørgsmål fra min side Det er slet ikke sjovt at se sin tråd udvikle sig så negativt ..... Peace and Love 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. Januar, 2015 (edited) Alså er du ikke i stand til at svare på et simpelt spørgsmål. Det burde ellers være ret nemt, uden at være nødsaget til at ty til "smarte" undvige manøvre. Det er link til den anmeldelse vi venter på du. Jeg tror det er en and.......måske ligefrem en Mortens and :D Redigeret 9. Januar, 2015 af Butch1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 9. Januar, 2015 Kragen var ikke kommet, den var nok kommet for langt ud inden den vendte om. Var lige forbi Klostervej,,. For at se fuglen og om der var fjer på. Trekanten. Ingen GP på adressen, ringede på nr, ikke åbent i dag, men der kommer en svensk pige i morgen lørdag. Det var beskeden. Cupido Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2015 Jeg tror det er en and.......måske ligefrem en Mortens and Rap,rap og dobbelt rap . Ænder er søde, især når de får hjælp til at komme over gaden, De kan åbenbart ikke selv finde ud af det. Meeeen, jeg ser da frem til anmeldelsen af kragen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 9. Januar, 2015 jeg spurgte hende engang hvorfor hun skrev sådan en annonce. hun svarede at der var utrolig mange der reagerede på den og så skilte den sig jo ud i mængden af gp der beskriver hvor utrolig flotte og dejlige de er. og man får sig en glædelig overraskelse ved at møde hende, den allerbedste oplevelse jeg havde med hende var da hendes søster også var der 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. Januar, 2015 Rap,rap og dobbelt rap . Ænder er søde, især når de får hjælp til at komme over gaden, De kan åbenbart ikke selv finde ud af det. Meeeen, jeg ser da frem til anmeldelsen af kragen Det ender nok med at det er Klodshans der kommer med kragen og det halve kongerige........vi er trods alt i eventyrets by :) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg