Hop til indhold
domino

Hvorfor er der kun Gadepiger i Kbh og Odense ?

Recommended Posts

Hvorfor er der kun gadepiger i Kbh og Odense ??

 

Hvorfor ikke i Århus eller Ålborg , disse byer er da også store med mange mennesker ??

Er der en speciel tradition i Odense for gadepiger eller sådan noget ??

Kbh er måske en selvfølge pga det er en hovedstad ect ??

 

Domino

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil mene der er gadepiger i mange byer, - det er bare ikke alle steder hvor de er lige synlige.

Forskellen ligger i hvordan pigerne finder deres kunder, hvor internettet er en stor medspiller. Der er piger som bruger nettet til at finde kunder, hvorefter selve forretningen foregår i bilen.

 

Jeg er støt på piger fra Viborg, Kolding, Vejle og Herning, som benytter sig at den form for prostitution.

 

Jeg ved godt det ikke er helt det samme som, at se pigerne stå og trækker i gaderne.

 

Men skulle jeg give dig det korte svar, så tror jeg det er prioritet fra kommunernes side og det negative sociale pres, er størst i de store byer.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I Aalborg er jeg blevet tilbud sex 2 gange i den runde plads/park udefor banegården og Kenedy arkaden.

Pigen var så sølle at jeg takkede pænt nej og gik videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Borggade og de omkringliggende gader 

 

Hvis det et Århus og Borgade mv. , så er det i forhold til mine observationer mange år siden. Har du oplevet det for nyligt?

Da byen begyndte at forskønne området omkring Borggade, Volden osv, flyttede  pigerne til Fiskerihavnen,  omkring den nu lukkede skibsprovianterings forrretning. Jeg benytter af og til område til en kaffepause i min morgen og sidst på dagen mellemtid, og har ikke i flere år set piger der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad Aarhus angår, så er det rigtigt, at der var en enkelt dansk gadepige i Borggade for 20 år siden + et par små thai'er i en snæver vending. Men det er så længe siden, at det hører mere til byhistorie end til et relevant indlæg på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad Aarhus angår, så er det rigtigt, at der var en enkelt dansk gadepige i Borggade for 20 år siden + et par små thai'er i en snæver vending. Men det er så længe siden, at det hører mere til byhistorie end til et relevant indlæg på EG.

Jeg vil nu mene at lyset først blev slukket helt i Borggade for ca. 10 år siden. Før det var der mange danske piger. Jeg har truffet adskillige virkelige one-night-standers (læs hookers) som bare skulle prøve en fantasi af eller tjene til den nye mobiltelefon som sønnen derhjemme - og mor - ikke lige havde råd til.

Også en del af de stofhungrende. Der var en som kaldte sig Tina ( måske hed hun det faktisk) som præsterede at fiske penge op af min pung i jakkelommen mens hun gav et blow i bilen og uden at jeg opdagede det. Sidenhen røg der også en mobil. Jeg lod det faktisk ske anden gang selvom jeg havde luret hende. Af to grunde. Et helt forrygende godt megablow og en fingerfærdighed som lommetyv af høj klasse. Jeg opdagede det sgu heller ikke anden gang trods første advarsel. Mobilen var ikke noget værd ...

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hvorfor er der kun gadepiger i Kbh og Odense ??

 

Hvorfor ikke i Århus eller Ålborg , disse byer er da også store med mange mennesker ??

Er der en speciel tradition i Odense for gadepiger eller sådan noget ??

Kbh er måske en selvfølge pga det er en hovedstad ect ??

 

Domino

 

malerkbh, vi har slettet dit indlæg med henvisning til §23

Redigeret af Kowalski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...