Hop til indhold
Gæst

Sexparty på Vestegnen 7. januar 2015

Recommended Posts

Jeg deltog i arrangementet. Kort konklusion: fantastisk pige og super frækt arrangement.

Pigen var smuk, sød, åben, berøringsvenlig og meget aktiv under hele arrangementets to timer. Kun en lille tissepause undervejs og ellers meget aktiv. Greb ofte selv ud efter noget til hånden eller munden, mens hun blev serviceret i den anden ende. Hun var også til anal og fik rimelig meget af det i løbet af seancen - og ikke noget med at kny eller brokke sig. Vi forsøgte en sandwich men lykkedes desværre ikke rigtigt. Hun er til sæd overalt, dog ikke i munden eller i skødet. Al vaginal og anal sex med gummi, oral uden.

Vi var fire fyre, der havde fundet vej, plus arrangøren Ole. Super arrangement af søde mennesker.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tak for den gode anmeldelse, Lars.

 

DAMN!! Mega nedtur, at jeg ikke fik svar på min henvendelse pr. mail (jf. første indlæg i tråden her). Ved nogen, om seancen gentages?

Redigeret af Hedonisten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en privat fornøjelse for parret. De er ikke "professionelle", så umiddelbart ingen planer om gentagelse, så vidt jeg forstod dem.

Lars

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...