Hop til indhold
Helt ny

To gange hos Siljenips

Recommended Posts

Hej med jer

 

Efter MANGE gange at have overvejet et besøg hos en glædespige ringede jeg til Siljenips for at høre lidt nærmere. Hun virkede rigtig sød i telefonen og vi aftale en "quicky" samme aften.

Vel ankommet hos hende snakkede vi lidt og efter at hun modtog betalingen gav hun mig hvad jeg havde betalt for. Først kærtegnede hun mig, legede med min pik, gav den gummi på og gled ned over den og red den dejligt. Inden jeg kom lagde hun sig om på ryggen og jeg kneppede hende til jeg kom. Selvom jeg kun havde betalt for 15-20 min synes jeg virkelig at jeg fik en rigtig god behandling og gik glad og tilfreds derfra igen.

Et par dage inden nytårs aften ville jeg have besøgt hende igen, men hun var blevet forhindret i at komme til Svendborg. Men heldigvis kom hun så nytårs nat hvor jeg aftalte en tid med hende.

Jeg blev vel modtaget af hende og igen betalte jeg for en "quicky". Hvad der skete denne nat vil jeg ikke beskrive her med mindre hun selv siger god for det. Men uha jeg var glad og tilfreds da jeg kom hjem i seng og sov dejligt den nat.

Silje - tak for et par gode oplevelser. Jeg er sikker på vi ses igen en gang når du er i Svendborg.

 

Venlig hilsen "mig" som du måske kan huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Helt NY

Jeg har besøgt Silje flere gange, både i Svendborg og i Odense.

Dejlig oplevelse hver gang.

 

Kan varme anbefales.

Cupidi

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været i kontakt med Silje.

Hun kommer til Odense tirsdag den 20. januar

MEN kommer også 2 dage som ekstra vagter,

Søndag den 25. Januar, så er der ingen grund til at komme i kirke den formiddag.

men skulle I, EG læsere alligevel blive tvunget i kirke,

så bed om synde forladelse, og aflæg Silje et besøg bagefter.

Skulle Silje være optaget, så fortvivl ikke hun er også i Oluf Ryesgade 6, om mandagen den 26. Januar, 2015

Jeg kan desværre ikke besøge Silje, da jeg er 13000 km hjemme fra.

God fornøjelse til alle EG læsere

Cupido

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også besøgt Siljenips i går i Svendborg.

Bestilte en halv time blidt og havde store forventninger efter at have læst på EG.

Hun lever fuldt op til sit ry og leverer varen. Hun kigger ikke på klokken.

Selve agten holder jeg for mig selv og jeg kommer helt sikkert igen.

Eneste minus var at hun havde lidt travlt med at få gummiet af og tørre af. Jeg kan godt lide at ligge og sludre lidt, efter sex.

Stor tak til Silje. Du er sgu lidt af en frækkert og du har dejlige forførende øjne. Og en fantastisk bagdel :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

 

Efter MANGE gange at have overvejet et besøg hos en glædespige ringede jeg til Siljenips for at høre lidt nærmere. Hun virkede rigtig sød i telefonen og vi aftale en "quicky" samme aften.

Vel ankommet hos hende snakkede vi lidt og efter at hun modtog betalingen gav hun mig hvad jeg havde betalt for. Først kærtegnede hun mig, legede med min pik, gav den gummi på og gled ned over den og red den dejligt. Inden jeg kom lagde hun sig om på ryggen og jeg kneppede hende til jeg kom. Selvom jeg kun havde betalt for 15-20 min synes jeg virkelig at jeg fik en rigtig god behandling og gik glad og tilfreds derfra igen.

Et par dage inden nytårs aften ville jeg have besøgt hende igen, men hun var blevet forhindret i at komme til Svendborg. Men heldigvis kom hun så nytårs nat hvor jeg aftalte en tid med hende.

Jeg blev vel modtaget af hende og igen betalte jeg for en "quicky". Hvad der skete denne nat vil jeg ikke beskrive her med mindre hun selv siger god for det. Men uha jeg var glad og tilfreds da jeg kom hjem i seng og sov dejligt den nat.

Silje - tak for et par gode oplevelser. Jeg er sikker på vi ses igen en gang når du er i Svendborg.

 

Venlig hilsen "mig" som du måske kan huske.

 

Hej helt ny

Tak for dejlig omtale af vores hede stunder sammen. Jeg nød til fulde samværet med dig denne nytårsnat.. Vi sexede vi hyggede og vi snakkede godt sammen. Ret enige i mange af de emner vi talte om :-) 

Det glæder mig at høre du har fået hvad du kom for og måske endda også forventede af dine besøg hos mig. 

Du er meget velkommen til at komme igen når du får tid og lyst næste gang. 

Rigtig godt nytår endnu engang!! 

 

Rare hilsner

Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik også besøgt Siljenips i går i Svendborg.

Bestilte en halv time blidt og havde store forventninger efter at have læst på EG.

Hun lever fuldt op til sit ry og leverer varen. Hun kigger ikke på klokken.

Selve agten holder jeg for mig selv og jeg kommer helt sikkert igen.

Eneste minus var at hun havde lidt travlt med at få gummiet af og tørre af. Jeg kan godt lide at ligge og sludre lidt, efter sex.

Stor tak til Silje. Du er sgu lidt af en frækkert og du har dejlige forførende øjne. Og en fantastisk bagdel :smile:

 

Hej Kammerjunkemand

Tak for dit dejlige besøg og fine ord herpå.

Du er selvfølgelig meget velkommen en anden gang...-al det du vil ;-) 

 

Og så sludrer vi også efter vores hede kys og elskov !! 

 

Rare hilsner

Silje

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været i kontakt med Silje.

Hun kommer til Odense tirsdag den 20. januar

MEN kommer også 2 dage som ekstra vagter,

Søndag den 25. Januar, så er der ingen grund til at komme i kirke den formiddag.

men skulle I, EG læsere alligevel blive tvunget i kirke,

så bed om synde forladelse, og aflæg Silje et besøg bagefter.

Skulle Silje være optaget, så fortvivl ikke hun er også i Oluf Ryesgade 6, om mandagen den 26. Januar, 2015

Jeg kan desværre ikke besøge Silje, da jeg er 13000 km hjemme fra.

God fornøjelse til alle EG læsere

Cupido

 

Jep den er go nok.... I det fynske land 18.-20. januar!!! Woop woop 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej søde Siljenips

 

Er da virkelig glad for at du også nød vores nat sammen. Men - det kunne jeg nu godt fornemme. Hvis det var fake fra din side faker du altså RIGTIGT godt. :eek:  :-P

Jeg fik så rigeligt hvad jeg kom efter og endnu mere rigeligt hvad jeg forventede. De 20 min der var aftalt blev vist til en HEL del mere end det.

 

På gensyn når jeg lige kan få tingene til at passe samme.

 

Knus fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så gutter, så kan i godt begynde at glæde jer, FOR

Siljenips kommer til Odense på Tirsdag den 3. og onsdag den 4. februar.

 

Det er rum tid siden jeg har besøgt denne dejlige kvinde, desværre.

Jeg arbejder på at slippe hjemme fra en af de 2 dage, for at aflægge Silje et besøg.

 

Det skulle i også gøre, Kære Fynske gutter!!!!

Det er alle pengene værd.

Cupido

 

PS:

Skulle nogen På Sydfyn, og langeland ønske at besøge Silje, så er hun i Svendborg Søndag og mandag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Cupido

Næste gang må du godt være lidt hurtigere med at poste dine servicemeddelelse.

Vi er nu i marts måned!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...