Hop til indhold

Kinky Josefine i Skanderborg?

Featured Replies

Skrevet

Hej,

På et tidspunkt kunne man fra tid til anden se Kinky Josefines annoncer i Ekstra Bladet. Jeg besøgte hende et par gange, men nu er hun pist forsvundet. Nogen der ved hvor hun forsvandt hen? Hun var nemlig alle pengene værd og mere til, synes jeg ...

Skrevet

Ja hun kører det ret privat nu og vist kun fra Århus, sikkert bare gamle kunder? Og annoncerer så vidt jeg kan se slet ikke længere.

Hun har skiftet telefonnummer og desværre har jeg mistet dette under et telefonnedbrud, så der kan jeg ikke hjælpe.

Hun er/var ellers drønfræk.

Redigeret af T-Boner

Skrevet

På hendes palet findes stort set ALLE farver. Jeg savner også hendes selskab. Har faktisk besøgt hende regelmæssigt igennem syv år men mistede også forbindelsen (mobilnr.) da hun droppede det hun benyttede i Skanderborg. Så hvis nogen herinde i eroguide stadig ser hende, ville jeg blive ret taknemmelig, hvis de vil spørge hende om hun også tar de "gamle kunder" ind i folden, som så ikke lige fik aftalt noget med hende da det skete. Hun ved hvem jeg er og kender mit rigtige navn.

Skrevet

Tja hun var noget af det frækkeste. Besøgte hende 3 gange da hun arbejdede på banegaardspladsen i Aarhus ( Oven på Burger King ). Gad også godt møde hende igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.