Hop til indhold

Recommended Posts

Nu efter helgerna har jag tid att berätta om julklappen som jag gav mig själv. Jag åkte till Mansiongirls ett par dagar före jul och hade tänkt att träffa Alexandra. Jag har träffat henne förut och hon är en supertjej. Planen var en timmes session med kamera. Jag har gjort det någon gång förut och det är alltid lika spännande. Jag kan rekommendera det, om inte annat så kan man hålla på mycket längre innan man kommer. Man har lite annat i händerna som upptar koncentrationen. När jag väl kom dit visade det sig att Alexandra var lite försenad till Köpenhamn och istället kom Aliz in och presenterade sig för mig. Det var egentligen inte vad jag tänkt mig. Främst eftersom Aliz är lite för mullig för min smak. Nåväl, jag bestämde mig ändå för att genomföra planen och vi kom överens och jag betalade.

I väntetiden hamnade jag i tvivelsmål. Borde jag inte ha lärt mig att vända ut genom dörren igen om det inte är som jag tänkt mig? Hur många gånger har man inte ångrat att Petter-Niklas fått bestämma när förnuftet sagt något annat? Som tur var behövde jag inte ångra mig denna gång. Vi gick ned i källaren till rummet där vi skulle vara och jag började med en dusch.

Det är Aliz på bilderna på hemsidan (link: http://mansiongirls.dk/pige.php?id=40). De kan dock ha några år på nacken och man anar av dem att hon är lite mullig. Dock var hon väldigt söt och trevlig och vi kom igång. Jag började med att kyssa och smeka hennes fantastiskt fina bröst och det gillade hon verkligen. Vi hamnade i sängen och där gav hon mig en fransk omgång i över en halvtimma som var helt underbar. Hon tog även och slickade och sög på mina kulor så att jag hamnade i sjunde himmelen. Samtidigt masserade hon kukroten med ena handen. När jag ser på filmerna jag tog då blir jag lika upphetsad varje gång. Sedan körde vi danskt i ett antal positioner till dess att jag kom.

När vi var färdiga hade nästan hela timmen gått. Så länge brukar jag inte kunna hålla utan beställer normalt en halvtimma med gudinnor. Efter allt jobb var jag så svettig att jag fick duscha av mig igen innan jag pussade farväl till Aliz och önskade henne en god jul. Det bästa med ”julklappen” är att det är lätt att se på bilder och filmer och återuppleva den sköna stunden igen och igen.

Kommer jag tillbaka: Nej, dock inte beroende på Aliz service utan för att hon inte riktigt är min typ.

Kan jag rekommendera henne: Definitivt till dem som föredrar en lite mullig tjej.

Till slut en liten bild som är helt anonymiserad för båda parter :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...