Hop til indhold
Monty

Trans på Viborgvej 45 i Nårup ved. Hammel

Recommended Posts

Jeg ringede til stedet efter deres annonce i EB, fik fat i Transen, hun fortalte hvad hun kunne og hvad man kunne få, der var simpelthen ingen grænser.

Jeg tog en ½ time med hvad jeg havde lyst til , det var det jeg blev lovet. men. men.

Jeg fik en lille smule oliemassage, det blev bare smurt på, og så var det over.

Der efter skulle vi til det sjove, men på med Kondom inden den var stiv, og hun tog min PIK i munden og guffede løst, som om hun skulle skynde sig og med toget, total uinspireret.

hun holdt sig nede ved fødderne så man ikke kunne røre ved hende/ham, når man så prøvede at nå trak hun sig lidt væk, fik man så endelig fat i hendes PIK var den slet ikke klar på at blive stiv, den ville simpelthen ingen ting.

Til sidst måtte jeg spille min egen af, så der var altså ingenting at få i enden denne gang, hverken min egen ellers hendes / Hans.

Så det er altså ikke et sted at besøge, der var også en Thaipige , det havde måske været bedre at vælge hende ( jeg ved det ikke ).

Men har i jeres penge kære så lad ikke denne trans få dem, for det er spild af jeres hårdtjente penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...