Hop til indhold
Leecher

Fantasy Lounge/Hamburg - Stadig en skodklub

Recommended Posts

En lille kort beretning om klubbens tilstand og service niveau. Overskriften er den overordnede konklussion.

Ankommer kl 18, min 20 mænd og 6 piger.

Ja det siger sig selv at der er rift om dem.

Pigerne er desværre også som andre har meldt ud meget optagede af bestemte grupper af mænd. Efter hver endt tur med en mand plantede pigerne deres røv i samme sofagruppe med udvalgte mænd. virkeligt svært at komme i kontakt med dem.

Fik kun en tur alene med en tøs, og det var aftens mest ligegyldige fisse. Hun blev nærmest fornærmet over at jeg viste hende interresse og var ugidelig fra start til slut. 2 andre gange var i gangbang som er genindført.

Pigerne er som jeg kan lide dem, dirty og pivfrække roma tøser. Alle var lækre nok til at få en rusketur

Jeg skred kl 21:30 efter udløsning til gangbang.

Kommer jeg igen, nej det tvivler jeg på.

Sammenlignet med desværre lukkede absolut girls er der en verden til forskel.

Aphrodite var også lukket frem til den 9 januar. Det var der jeg først tog ud, men stiv pik og liderlighed fik mig til at tage chancen og desværre fortrød jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ankommer kl 18, min 20 mænd og 6 piger.

 

Hvilken ugedag?

 

Jeg tror ellers aldrig jeg har oplevet at der har været 20 mænd på en gang - og altid ca. 10 piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig en mulighed, at det er pga. tidspunktet på året, at der ikke er ret mange piger. Flatrates har tit mange bulgarer og rumænere, og store dele af østeuropa holder fri lige i disse dage pga den ortodokse jul. Det kan være, at dem, der var tilbage, var de tyrkisk-talende...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig en mulighed, at det er pga. tidspunktet på året, at der ikke er ret mange piger. Flatrates har tit mange bulgarer og rumænere, og store dele af østeuropa holder fri lige i disse dage pga den ortodokse jul. Det kan være, at dem, der var tilbage, var de tyrkisk-talende...

Den teori lyder plausibel nok.

Dog tror jeg at Aphrodite i kiel bliver næste valg, der er kortere vej og det virker som et mere roligt sted af hvad jeg har læst. Når jeg er på flatrate forventer jeg ikke modeller men mere en god atmosfære og masser af sex.

Jeg talte med flere af mændene hos Fantasy og de alle var utilfredse med mængden af mænd kontra piger. En af dem var rigtig flink og anbefalede Bremen også det var cremen af klubber og han selv kun brugte den. Eneste grund til han var hos fantasy var at han ikke havde bil til at trille til Bremen.

Så jo er jeg i køre bil humør så køre jeg til bremen. Fantasy gav virkelig en skidt oplevelse for mig. Aldrig prøvet noget lign for at være ærlig

Del dette indlæg


Link til indlæg

live fra Bremen :P  hvilken klub i Bremen var god?

 

Dolce Vita syd for Bremen, var jeg slet ikke begejstret for. :(

 

Drille Nille :-P

 

Tror det er den i centrum Partytreff Bremen./ www.partytreff-bremen.de

Hvis jeg en dag får muligheden for at knalde dernede så kommer der en beretning ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...