Hop til indhold
dinjo

lena junkerholhweg 14

Recommended Posts

Hej.

 

Har nu besøgt hende to gange på det sidste, og begge gange var der en anden pige med i legen, selvom det var Lena som styrrede det.

Kom ind og mødte hende med et stort smil, hilste på den anden pige, på skift var vi en tur på badeværelset, jeg var den første, da jeg kom ud, skulle jeg lægge mig på sengen, Lena var der første der kom tilbage, hun lå sig ned ved siden af mig også begynte det ellers, kys og kram, så kom pige nr to ind, hun begyndte med at give mig et stort kys på munden for derefter at tage pikke og mine nosse under behandling, efter et stykke tid, ville Lena også sutte pik, hold da op at ligge og kikke ned imens to pige er igang i skulle prøve det, den anden pige flytte sig og kom op til mit ansigt hvor jeg fik lov til at slikke hendes fisse og pille i den, igen efter et stykke tid bytte de plads, hvor jeg skulle slikke Lenas fisse og den anden pige begynte at ride på min pik og hold da op det var skønt, skød spærmen hurtig af, lå lidt og kyssede på skift de to, da jeg pludselig mærkede en hånd på min nu slappe pik, det var Lena, hun tog derefter min pik i munden og langsom fik hun liv i den igen, hvorefter hun ville ride, og igen kysse og rør en pige imens en anden rider , hold da det var godt, fransk var uden kondom, sex var med kondom, efter ca 80 min var jeg ude af døren og det havde kostet mig 140 euro.

Her er et link til Lena.  http://www.fair-girls.de/Flensburg/669 hun er ikke 24, men 31 sagde hun til mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Dinjo

 

Den skal jeg lige have uddybet.

Var det 140 for BEGGE piger i over 1 time ????

 

I givet fald - var det DIG der fik særbehandling, eller er det noget de tilbyder til alle ?

 

OG - hvem var den anden pige ?

Redigeret af Kælepotten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Standardprisen hos Lena er 30 min for 50 euro+ ekstra for Superfransk.

 

Det hænder hun glemmer tiden og at Superfransk er ekstra. Det er en Gave fra hende til dig! Synes man skal være påpasselig med at Prale med det! For det er ikke nødvendigvis hver gang hun gør det eller ved alle. Vær Taknemmelig for hvad du får foræret i livet  :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej, nej kun hvis man betaler for det, hun fortalt en pige ½ time 80 euro og 2 piger 140 euro, men de to gange jeg har været hos hende tog det noget længer tid og var super dejligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...