fred55 9 Skrevet 8. Januar, 2015 Er det nogen som har været her http://nynnestaotantra.dk/velkommen ? Hun giver Tao-Tantra m.m. Men inden jeg overvejer at bruge 2000,- er det jo rart med lidt erfaringer fra andre Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Savføren 43 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg har været der og jeg synes klart hun kan anbefales. Men hendes og min kemi er også god. Jeg har ikke meget erfaring med tantra men synes bestemt det er dejligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2015 Et par spørgsmål til Nynne, 1) Er 'hun' en hun? 'Hun' ser temmelig maskulin ud på billederne på hendes HP. 2) Er sex mede hende(?) udelukket? 3) Kan nogen - måske Savføren - fortælle lidt mere om, hvordan en session hos hende foregår? Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fred55 9 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg har været der og jeg synes klart hun kan anbefales. Men hendes og min kemi er også god. Jeg har ikke meget erfaring med tantra men synes bestemt det er dejligt. Savfører.....hvornår var du der? Kan du fortælle lidt om hendes krop, højde/vægt/bryster? Bare ca. Gav hun afslutning, hvilken form? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Savføren 43 Skrevet 10. Januar, 2015 Jamen hvis du læser hendes side så beskriver hun jo sig selv ganske godt. En pæn kvinde på 40 lille smule mave og fine bryster ikke for store ikke for små. Sød og lige til Hvad hun tilbyder udover tantraten ved jeg faktisk ikke. Da det ikke er for udløsningens skyld at jeg får tantra. Men ring og tal med hende, evt prøv og smid en andmeldelse her bagefter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantramassøren 15 Skrevet 24. Februar, 2015 Er det nogen som har været her http://nynnestaotantra.dk/velkommen ? Hun giver Tao-Tantra m.m. Men inden jeg overvejer at bruge 2000,- er det jo rart med lidt erfaringer fra andre Tak Har besøgt Nynne flere gange, jeg er selv tantramassør og Nynne er nok den bedste kvindelige Tao-tantra massør i kongeriet Danmark. Nynne er 100% kvinde med stort "K" skabt af gud på én af hans bedste dage. Du vil ikke spilde de små 2.000 kr. ved at besøge Nynne, men bestil tid til en session og vær forberedt på at hun er booket godt ind i fremtiden. Læs hendes hjemmeside der finder du alle oplysninger om Nynne selv og hendes massage. Og er det sex der søges, så gå dog et tur til én af de piger i ved giver sex Men prøv det - i vil ikke fortryde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg