Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hvidovrevej 90 - nogen som har været der og kan gi anbefalinger?

Skrevet

Det er længe siden, men jeg har et par gange fået kompetent massage af midaldrende massør, der absolut ikke var sart med hvor hun placerede sine fingre når den glade afslutning fandt sted. Svjh ligger man vist desværre på en ret blød seng (der er dog en del rum så måske varierer det).

Redigeret af Bebop

Skrevet

Var der inde i forgårs til massage og også med en dame der er oppe alderen.

Rigtig god massage og også mulighed for ekstra ydelser.

Ps! De har vintertilbud til 300 kr for en time olie, som så kan anbefales

Skrevet

men de piger der er på deres hjemmeside er der ikke mere, har været der 2 gange inden for de sidste 6 mdr.

der er en ældre ca. 50,  + en på ca. 30 år,  i 80 kilo klassen, som ikke gir xstra

Skrevet

Jeg har lige være der fornylig. Kan godt lige den lidt høje alder, da de giver den mest effiktive til massage, også mest kinky.

300 for en time. ligger mig nøgen på massage briksen, rummet er lidt koldt,øv tænker jeg. Men lige pludselig kan jeg mærke noget, varmen fra briksen stiger op, og der er lige pludselig ikke så kold i rummet. Faktisk kan jeg mærker varmen går lige i dilleren. så allerede da hun kommer tilbage for at snarte massagen, er dillleren godt stiv. (varme brisks, det havde jeg ikke set komme).

Hun er rigtig godt til at pakke ind med håndklæder på arme, ben, ryk osv. men holder hele tiden pikken fri så der er godt udsyn fra hvor hun sidder. Noget af det som jeg godt kan lide, er at vis den frem.

Super massage. virkelig wow.
God portion stref af pikken hele tiden, forstår at holde det på det (hemmelige plan) hvis i forstår.

Hun sidder godt ned på mine hæle,ben, armen med missen når hun massere baller, arme osv. noget jeg også synes er rigtig frækt, når de gnidder sig lidt op af ens krop(med tøj på).

Under massagen er der små diskrete støn, lækkert.

Om på maven, bøjer benet og hun smutter min fod ind mellem hendes lår. hun massere underben, mens jeg vipper godt med foden op mod hendes mis.

Til tidst kæler kun lidt for pikken og spørger om den skal have massage. Takker pænt nej, da der ikke er penge nok denne gang.

Jeg kommer helt sikkert igen. perfekt efter min smag.

Skrevet

Jeg har lige være der fornylig. Kan godt lige den lidt høje alder, da de giver den mest effiktive til massage, også mest kinky.

300 for en time. ligger mig nøgen på massage briksen, rummet er lidt koldt,øv tænker jeg. Men lige pludselig kan jeg mærke noget, varmen fra briksen stiger op, og der er lige pludselig ikke så kold i rummet. Faktisk kan jeg mærker varmen går lige i dilleren. så allerede da hun kommer tilbage for at snarte massagen, er dillleren godt stiv. (varme brisks, det havde jeg ikke set komme).

Hun er rigtig godt til at pakke ind med håndklæder på arme, ben, ryk osv. men holder hele tiden pikken fri så der er godt udsyn fra hvor hun sidder. Noget af det som jeg godt kan lide, er at vis den frem.

Super massage. virkelig wow.

God portion stref af pikken hele tiden, forstår at holde det på det (hemmelige plan) hvis i forstår.

Hun sidder godt ned på mine hæle,ben, armen med missen når hun massere baller, arme osv. noget jeg også synes er rigtig frækt, når de gnidder sig lidt op af ens krop(med tøj på).

Under massagen er der små diskrete støn, lækkert.

Om på maven, bøjer benet og hun smutter min fod ind mellem hendes lår. hun massere underben, mens jeg vipper godt med foden op mod hendes mis.

Til tidst kæler kun lidt for pikken og spørger om den skal have massage. Takker pænt nej, da der ikke er penge nok denne gang.

Jeg kommer helt sikkert igen. perfekt efter min smag.

Fin beretning :-P

Hvor gammel vil du tro din massør er, og fik du et navn :-P

Skrevet

Fin beretning :-P

Hvor gammel vil du tro din massør er, og fik du et navn :-P

Tak :).

Jeg fik ikke navnet. men tror måske det er hende ejeren.

Hun var måske 40-50 stykker. det er svært at vurdere på thai-èr.

Har for et år siden prøvet en anden, som også var rigtig god. så tror det er ved at blive mit favorit sted.

• 2 weeks later...
Skrevet

Så var det min tur til at besøge Siam Lotus. :cool:

Jeg bestilte en alm. gang afslappende olie massage. Det fik jeg så og det var helt fint.

Dog ingen "tilfældige strejf", men en masse snak, og det var hyggeligt nok :smile: .

Rul rundt... og om på ryggen, og her kom spørgsmålet om den lille også skulle have massage, det takkede jeg ja tak til og jeg fik en OK håndtrold. :-P

Pigens navn fik jeg desværre ikke fat i, men hun snakkede et glimrende dansk, og var det jeg vil kalde for "godt i stand"  ;) og ganske sød og imødekommende.

Jeg kan godt finde på at komme igen, men havde sat snuden lidt op efter hende der havde Ungmandxxx under behandling.

Jeg forestiller mig ikke at det har været den samme pige, det kan jeg selvfølgelig ikke besværge, men jeg tror det ikke :geek:

Hilsner fra Dråben

Aaarrgghh, Sorry, den skulle nok ha været under "Anmeldelser"

Redigeret af dråben

• 3 years later...
Skrevet

Jeg gik lige og troede at håndafslutningen var med i prisen når man bestilte tantramassage, eller skal jeg forvente tillæg for det (og for finger bagi)?

Skrevet
Nanuaraq skrev, for 24 minutter siden:

Jeg gik lige og troede at håndafslutningen var med i prisen når man bestilte tantramassage, eller skal jeg forvente tillæg for det (og for finger bagi)?

Ja generelt skal du regne med at betale ekstra for HJ.

Skrevet

Nogle af de garvede piger kan finde på at "rumstere" ved bagindgangen og de "læser" hurtigt om du er til det eller ej

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.