okbobobo 239 Skrevet 7. Januar, 2015 (edited) https://annoncelight.dk/showad/175890 Havde kigget på hendes annoncer noget tid, og tiden og lysten var der her til aften til en lille køretur, så fik sat en aftale i hus og afsted mod Lind (herning) det gik. Hun er en alm amatør pige, intet professionelt over hende, måske lidt genert? hun ævler hvertfald ikke der ud af. Hun kan lave bevægelser med røven og fissen jeg aldrig har prøvet før, virkelig lækkert. Hendes blowjobs er også i en klasse for sig selv, bedste blow jeg længe har fået. Hun er ret stram, så forvent ikke at kunne kneppe hende alt for hårdt hvis du er godt udrustet, men med lidt god opvarmning kan hun klare en del. Så hun er helt klart et besøg værd hvis man er til en mulat der er god med munden og røven Redigeret 7. Januar, 2015 af Moderator Billeder slettet jvf. regelsæt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 8. Januar, 2015 fik du græsk hvad koster det så???? https://annoncelight.dk/showad/175890 Havde kigget på hendes annoncer noget tid, og tiden og lysten var der her til aften til en lille køretur, så fik sat en aftale i hus og afsted mod Lind (herning) det gik. Hun er en alm amatør pige, intet professionelt over hende, måske lidt genert? hun ævler hvertfald ikke der ud af. Hun kan lave bevægelser med røven og fissen jeg aldrig har prøvet før, virkelig lækkert. Hendes blowjobs er også i en klasse for sig selv, bedste blow jeg længe har fået. Hun er ret stram, så forvent ikke at kunne kneppe hende alt for hårdt hvis du er godt udrustet, men med lidt god opvarmning kan hun klare en del. Så hun er helt klart et besøg værd hvis man er til en mulat der er god med munden og røven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 8. Januar, 2015 Maxmuld. Prøv at læse annoncen på Annoncelight, der står ingen anal. Folk gider da ikke undersøge noget som helst, inden de spørger herinde. God dag til alle. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
maxmuld 257 Skrevet 8. Januar, 2015 Maxmuld. Prøv at læse annoncen på Annoncelight, der står ingen anal. Folk gider da ikke undersøge noget som helst, inden de spørger herinde. God dag til alle. Hej nordlys tak for svar, men nu var det spøgsmål til hvad han evt. fik af ydelser og pris så du kan godt se dit svar er lidt ligegyldig....jo jeg har skam læst annoncen men da jeg har indtryk af at de fleste bruger herinde er "købmænd" og at mange for en anden pris og måske ydelser end som der er annoceret og det jo kun ham som kan svare på det. mvh max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
okbobobo 239 Skrevet 8. Januar, 2015 ingen anal nu er hendes hul nummer 1 også rigeligt stramt..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg