Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/175890

Havde kigget på hendes annoncer noget tid, og tiden og lysten var der her til aften til en lille køretur, så fik sat en aftale i hus og afsted mod Lind (herning) det gik. 

Hun er en alm amatør pige, intet professionelt over hende, måske lidt genert? hun ævler hvertfald ikke der ud af. 
Hun kan lave bevægelser med røven og fissen jeg aldrig har prøvet før, virkelig lækkert. Hendes blowjobs er også i en klasse for sig selv, bedste blow jeg længe har fået. Hun er ret stram, så forvent ikke at kunne kneppe hende alt for hårdt hvis du er godt udrustet, men med lidt god opvarmning kan hun klare en del. 

Så hun er helt klart et besøg værd hvis man er til en mulat der er god med munden og røven ;)

Redigeret af Moderator
Billeder slettet jvf. regelsæt

Del dette indlæg

Link til indlæg

fik du græsk hvad koster det så????

https://annoncelight.dk/showad/175890

Havde kigget på hendes annoncer noget tid, og tiden og lysten var der her til aften til en lille køretur, så fik sat en aftale i hus og afsted mod Lind (herning) det gik. 

Hun er en alm amatør pige, intet professionelt over hende, måske lidt genert? hun ævler hvertfald ikke der ud af. 

Hun kan lave bevægelser med røven og fissen jeg aldrig har prøvet før, virkelig lækkert. Hendes blowjobs er også i en klasse for sig selv, bedste blow jeg længe har fået. Hun er ret stram, så forvent ikke at kunne kneppe hende alt for hårdt hvis du er godt udrustet, men med lidt god opvarmning kan hun klare en del. 

Så hun er helt klart et besøg værd hvis man er til en mulat der er god med munden og røven ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Maxmuld.

Prøv at læse annoncen på Annoncelight, der står ingen anal. Folk gider da ikke undersøge noget som helst, inden de spørger herinde.

God dag til alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Maxmuld.

Prøv at læse annoncen på Annoncelight, der står ingen anal. Folk gider da ikke undersøge noget som helst, inden de spørger herinde.

God dag til alle.

Hej nordlys

tak for svar, men nu var det spøgsmål til hvad han evt. fik af ydelser og pris så du kan godt se dit svar er lidt ligegyldig....jo jeg har skam læst annoncen men da jeg har indtryk af at de fleste bruger herinde

er "købmænd" og at mange for en anden pris og måske ydelser end som der er annoceret og det jo kun ham som kan svare på det. mvh max

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...