Hop til indhold
Massage-Sara

mini-gangbang i Kolding fredag den 9 januar kl 10.30

Recommended Posts

Jeg har længe gået med en fræk drøm, om at prøve et mini-gangbang... med ca 3 mænd....så det finder sted nu på fredag den 9 januar i Kolding (privat/diskret) kl 10.30 møder du op ;-)

 

Der sættes 1 time af til hele seancen. Bad påkræves inden start.... bliver du færdig/får udløsning før tid, går du bare i bad og sidder dig hen og får noget drikkelse, indtil alle er færdige... ;-) 

 

Du betaler 1000 kr når du ankommer (der står ingen skumle mænd bag)

 

I de 1000 kr. er der fransk/gensidig fransk, spansk, svensk, samleje i forskellige stillinger, ønsker du blid dominans/bondage....bind for dine øjne, binder dine hænder, binder din pik og nosser op...klap på min røv, frække ord osv....det er kun fantasien, der sætter grænser....du må røre mig overalt på kroppen, du må komme/få udløsning ( 1 gang) hvor du ønsker, dog ikke i mit ansigt og mis, jeg er iført frækt lingeri.

 

Det kunne være frækt, at ride en mand imens jeg giver fransk/svensk til de andre mænd.

Det kunne være frækt, hvis alle mænd får udløsning på mig lige i forlængelse af hinanden.... ;-)

 

Jeg forventer, at du er en pæn, ren dansk mand mellem 25-55 år

 

BEMÆRK, fransk og samleje er MED kondom.

 

Jeg er en dansk feminin, flot fræk kvinde på 41 år, langhåret intelligent blondine, med meget store bryster (ikke silikone) der glæder mig til at prøve min drøm af og forkæle jer mænd.....så kom frisk ;-)

 

Ring, eller sms for tilmelding... hvis du sms, så skriv i beskeden " minigangbang"

 

Knus Sara

Mobil nr: 81 53 84 06

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...