Hop til indhold
Sensuel38q

Møder i Vejle den 24. Januar

Recommended Posts

Hej med jer ;)

Så er jeg tilbage på banen efter en længere pause. Og jeg trænger til noget mandligt selskab!

Derfor tilbyder jeg dejligt erotiske oplevelser til danske gentlemen. Kærestesex med alt hvad det indebære af kys og berøring! Jeg er til alle former for blid og lidt mere hård sex. Elsker at give og modtage oralsex. Tænder meget på at blive taget hårdt. Både i fissen og analt. Og efter en hed og vild omgang sex nyder jeg at putte og nusse og småsnakke, for så at elske igen. Langsomt og kærligt.

Jeg vil være i Vejle lørdag om godt 14 dage, hvor hele aftenen og natten vil være til rådighed.

Hvis du har lyst til at prøve en trekant (2 m 1 Q) eller flere mænd, så kan vi godt finde ud af det. Jeg vil rigtig gerne prøve at være sammen med flere mænd på samme tid. Sig frem hvis du ønsker at prøve det - så kan jeg arrangere det, hvis andre har samme ønske. Og er i nogle venner, der har lyst til dette, vil det da være rigtig frækt

Send mig en SMS eller en mail.

Kys og kram

Charlotte

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du lyder helt vild fræk :-) Findes der nogle billeder af dig som man må se?? :-)

Ja men har dem ikke lige her. Send mig en SMS - så kan jeg sende dig et

Kys kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...