Hop til indhold
Hr. Lick me

** NEW LARISSA ** 85 DD SILICONE **

Recommended Posts

Jeg har været forbi og det var godt :-) Desuden yder de to piger vidst rigtig lesbian. Har ikke skrevet nogen anmeldelse af Larissa endnu, men det kommer når jeg får tid. Men kort sagt, så var det en rigtig god oplevelse ! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke helt ligeså god til BJ, det er lidt blødere i det men ganske godt :-) Hun kysser tilgengældt blidt over hele kroppen før BJ, hvilket var dejligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende idag og hun modtog mig sød og smilende.

Valgte 1/2 time med kys og sf til 1000,- Det var slet ikke en god oplevelse. Hun virkede utrolig træt og irretereret.

Det meste som hun lover på sin profil ville hun ikke tilbyde alligevel(69, kom på bryster osv.)

Vi startede i missionær, hvor hun startede med at stønne som om hun var ved at få orgasme allerede efter 30 sec :P. Vi forsatte lidt og efter lidt små brok om at jeg kyssede og rørte ved hendes bryster for meget gad lillemanden ikke mere og hun endte med at spille den færdig.

Hun er ellers nok en sød nok pige og kan sikkert også leve op til hvad hun skriver når hun er oplagt.

Hun smutter fredag og kommer igen i februar. Jeg besøger hende dog ikke igen.

Det er samme lejlighed som hvor søde carmen, mercedes, candy osv. Holder til når de er her.

God fornøjelse eller prøv en anden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg havde selv overvejet at besøge hende, men nu dropper jeg hende helt sikkert. Piger der får lavet silikonebryster, men ikke er glade for berøring, er noget af det mest frustrerende der findes  :mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...