Hop til indhold
Guest Kray

Søren Møllersgade i Randers

Recommended Posts

Guest Kray

Hej. Er der nogen der har information om Søren Møllersgade 38 i Randers. Kan se at der er massage briks og der er hængt certifikater op på væggen. Der er ingen skilte ud mod vejen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ikke Søren Møllersgade 36A?

 

Hvis det er den, så er den ikke åben endnu. Jeg tror at den åber tæt på slutning af Januar.

 

Har også et website: wendy-thai-massage.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kray

tak for info Jernhammer. Ved du tilfældigvis, hvad det bliver for en slags thai massage. Om der er ekstra osv

Redigeret af Kray

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ommeren: Traditionel thai massage... Det er sg morsomt!

 

@Kray: Det kommer vist an på hvem der er på vagt den dag. Nogle af pigerne vil gerne give ekstra + hele pakken og nogle vil ikke. Så det bliver vist noget med at "føle sig frem"  :-P eller lige at spørge diskret ind til det inden man køber noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er den åbent.

 

Har lige fået at vide at den er startet idag.

 

Hvis der er nogen der har været forbi allerede, gider i skrive en anmeldelse her?? Vil gerne vide om den er et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke været der, men med annonce i eb er der nok ikke så meget tvivl om det meste kan lade sig gøre

Så er der sikkert også nogle bag dem? Jeg mener, en thai mutter, hun annoncerer vel blot lokalt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest jamesdrengen

Dårlig beliggenhed. Nede i kælderen. Indgang gennem kælder gang. Vil klart vække opsigt, hvis man kom op dernede fra.

Ligner mest et bordel, med lysskilte og dekoration på vinduer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været der, og blev betjent af Minz - sådan lød det.

Det er rigtigt, at det er i en kælder (som næsten alle andre thaisteder) men risikoen for at blive set er nok noget mindre end de fleste andre steder i Randers, da der ikke er meget trafik i S. Møllersgade.

Det er jo nyt, og ok pænt.

Massagen var helt ok, uden overdreven brug af olie.

Pigen havde kun været i DK en uges tid, talte et ok engelsk.

Jeg vil ikke betegne hende som flot, lidt gennemsnitlig, men sød.

Efter 20-25 min. massage uden antydning af pirring kom spørgsmålet om jeg kunne tænke mig andet. Tja, bom-bom ville jo ikke være så dårligt, så efter lidt prisforhandling blev vi så enige om det.

Af med tøjet, på med kondom, og afsted, ikke så meget kæl og forspil, og ingen kys eller fransk til pigen.

Hun red mig energisk og fik - tror jeg - forholdsvis hurtigt en orgasme, og kort tid efter var jeg med.

Lidt hyggesnak, lidt vand, på med tøjet, og efter en 45 min. Var jeg ude igen.

De skulle åbenbart have en art åbningsreception her fredag aften, og jeg blev skam inviteret, men synes ikke lige -

Kommer jeg igen? Tror det ikke, så skulle det da være for massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ny pige

Tænke jeg ville prøve Søren Møllersgade i Randers blev lukket ind af Pam ung meget smuk thailænder høj og tynd Store bryster med meget frække øjne. Jeg startet med lidt massage 30 min; og spurgte ind til lidt mere ☺ og fik fuld pakke for 1000kr hold nu kæft hun er vild!!!! fik hende i flere stillinger og sveden pibler fra min krop det var så ophidselse  og kom til den store guld madalje guldmedalje tror jeg skal der ned i morgen mums en krop........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ER der nogen som ved noget om hvad der sker hos dem, jeg har været der 2 gange, men må indrømme kan bedst lide unge Thai piger. det var ikke hvad jeg oplevede de sidste 2 gange.. hun giver udmærket massage ejeren tror jeg hun er, sød og rar at snakke med ingen tvivl der. hun havde et føl med som ikke kan engelsk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg var der for en uge siden. Det var hende der var ved Warde i starten, dårlig massage, der efter fuld pakke som var lige så dårlig hun trængte til at blive vasket, lugtede grimt for neden, havde bestilt en time men var på gaden efter en halv. Kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...