Gæst Skrevet 7. Januar, 2015 Denne skønne gudinde har valgt at stoppe i branchen. Hun vil blive et stort savn. http://www.gina-faith.dk/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Leglover 220 Skrevet 7. Januar, 2015 Der blev jeg trist ovenpå en ellers god dag. Det er mig der takker, Gina. Mine møder med dig for efterhånden flere år siden på MC vil jeg aldrig glemme ! Bevidstheden om, at du har været derude har frydet mig og fyldt mig med håbet om, at jeg ville få mulighed for at besøge dig igen. Uanset om det kommer til at ske engang i fremtiden, ønsker jeg dig alt godt i livet. Jeg tror jeg skriver på manges vegne; at vi er mange der også har lært noget om kvinder og om livet af dig Kys L Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oralfyr 26 Skrevet 7. Januar, 2015 Øv, Gina var en ener og en af de først GF, som jeg havde fornøjelsen af. Så hun er lidt skyld i,at jeg blev hookt på GP, men har aldrig fundet en der på nogle måder kunne matche hende. Var er og var No. 1. Savner hende sq allerede... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gina Faith 2716 Skrevet 8. Januar, 2015 (edited) Jeg er overvældet - jeres ord varmer mere end I nogensinde kunne forestille jer. I bliver de første, der får det at vide, hvis Gina igen går ud og køber lagner. Tak for de stunder, I har givet mig. Kram, /Gina. Redigeret 8. Januar, 2015 af Gina Faith 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 8. Januar, 2015 Held og lykke, Gina . Jeg besøgte dig i slutningen af oktober ´12 til en fantastisk oliepirring, og selv om det jo efterhånden er et par dage siden, står besøget stadig lyslevende i min erindring. Tanken om et gensyn har da også strejfet mig her på det sidste . Men god vind ud i det ukendte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg er overvældet - jeres ord varmer mere end I nogensinde kunne forestille jer. I bliver de første, der får det at vide, hvis Gina igen går ud og køber lagner. Tak for de stunder, I har givet mig. Kram, /Gina. Du mener NÅR du køber lagner igen... Savner dig allerede! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg