Hop til indhold

Recommended Posts

Der blev jeg trist ovenpå en ellers god dag.

Det er mig der takker, Gina. Mine møder med dig for efterhånden flere år siden på MC vil jeg aldrig glemme !

Bevidstheden om, at du har været derude har frydet mig og fyldt mig med håbet om, at jeg ville få mulighed for at besøge dig igen. Uanset om det kommer til at ske engang i fremtiden, ønsker jeg dig alt godt i livet. Jeg tror jeg skriver på manges vegne; at vi er mange der også har lært noget om kvinder og om livet af dig :-)

Kys

L

Del dette indlæg

Link til indlæg

Øv, Gina var en ener og en af de først GF, som jeg havde fornøjelsen af. Så hun er lidt skyld i,at jeg blev hookt på GP, men har aldrig fundet en der på nogle måder kunne matche hende. Var er og var No. 1.

Savner hende sq allerede...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er overvældet - jeres ord varmer mere end I nogensinde kunne forestille jer.  :wub:

I bliver de første, der får det at vide, hvis Gina igen går ud og køber lagner.  ;)

Tak for de stunder, I har givet mig.

Kram,

/Gina.

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg

Link til indlæg

Held og lykke, Gina :).

Jeg besøgte dig i slutningen af oktober ´12 til en fantastisk oliepirring, og selv om det jo efterhånden er et par dage siden, står besøget stadig lyslevende i min erindring.

Tanken om et gensyn har da også strejfet mig her på det sidste ;).

Men god vind ud i det ukendte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er overvældet - jeres ord varmer mere end I nogensinde kunne forestille jer. :wub:

I bliver de første, der får det at vide, hvis Gina igen går ud og køber lagner. ;)

Tak for de stunder, I har givet mig.

Kram,

/Gina.

Du mener NÅR du køber lagner igen...

Savner dig allerede!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...