Pallemand 43 Skrevet 6. Januar, 2015 (edited) Nogen der kender til hende her Står godt nok hun er ny og har snakket lidt med hende virker reel nok - men har altid noia på https://annoncelight.dk/showad/176939 Redigeret 6. Januar, 2015 af Pallemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 7. Januar, 2015 Hende kan jeg ikke komme igennem til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 8. Januar, 2015 Jeg har snakket med hende og mailet med hende, så hun lyder ok. hun har også sendt billeder og jeg har fundet hende på FB Men er bare altid nervøs for der kommer en eller anden og ruller mig og jeg kan ikke gøre noget når jeg er gift osv så slet ikke nogen der lige har været der....hun annoncerer næsten hver dag lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 8. Januar, 2015 Hun er også på scor. Der har jeg da mødt hende igennem, ganske gratis endda. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pallemand 43 Skrevet 8. Januar, 2015 Så hun er reel nok?? Og god?? Og jeg bliver ikke hustlet?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 9. Januar, 2015 hej, har været forbi hende, rigtig sød pige, så hvis du er til en lille og spinkel pige så er hun sagen, hun har en rigtigt dejlig snæver fisse, hun elsker at blive slikket, hendes blow er også dejligt, men da hun havde noget med kæben kunne hun ikke gøre det så lang tid, på med kondomet og da hun sad sig ned over min pik troede jeg hun ville flække så stram var hun, men ride det kunne hun, hold da op gik ikke lang tid før jeg skød kanonen af, dejlig pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2015 Dinjo hvor i landet befinder hun sig? Står nemlig ikke i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 926 Skrevet 9. Januar, 2015 Det er jo et vidt begreb, kan du ikke komme det lidt nærmere.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg