Hop til indhold
Guest nr21

blowjob med/uden kondom

Recommended Posts

Guest nr21

Hej kære forum-medlemmer

 

Hvad siger i? Blowjob med kondom, er det så meget dårligere end blowjob uden? Har nemlig ikke prøvet det endnu. Kun oplevet sex med og uden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt syntes blowjob er bedst uden. Der er mere følelse i den :)

Min har det med at blive en lillesmule slap, når gummimanden kommer på. (Den kan ikke få luft) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kære forum-medlemmer

 

Hvad siger i? Blowjob med kondom, er det så meget dårligere end blowjob uden? Har nemlig ikke prøvet det endnu. Kun oplevet sex med og uden.

 

Det er desværre kun nogle få piger, der forstår at give blow-jobs, så man virkelig kan mærke at det er uden.

 

Men når du en sjælden gang møder en pige, der kan det der med at puste og suge på den rigtige pirrende og ophidsende måde og ikke bare tror det drejer sig om at få den så langt ned i halsen som muligt - så er du ikke i tvivl om forskellen  :wink:

 

Evt. skulle du starte med at prøve en rigtig omgang pirringssvensk - selvfølgelig uden kondom - så er alm. fransk m/u kondom vand ved siden af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MalerKbh

Hej kære forum-medlemmer

 

Hvad siger i? Blowjob med kondom, er det så meget dårligere end blowjob uden? Har nemlig ikke prøvet det endnu. Kun oplevet sex med og uden.

 

Det siger næsten sig selv hvad der er bedst, også for pigen, så er der bare om man vil løbe den lille bitte risiko som der er ved oralsex, jeg foretrækker oral uden gummi og samleje med gummi når jeg ikke kender min partner ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej kære forum-medlemmer

 

Hvad siger i? Blowjob med kondom, er det så meget dårligere end blowjob uden? Har nemlig ikke prøvet det endnu. Kun oplevet sex med og uden.

 

Som Jernsvinet siger er der forskel på BJ-evnerne uanset kondom. Og ved god svensk (med brug af spyt/olie eller andet glidemiddel) kan man virkelig mærke forskel. Men jeg er ikke helt enig med Jernsvinet, for i praksis er hænderne også på arbejde ved det ideelle bj for mig. Og her er det uanset pigens orale evner en stor fordel uden, hvis hun i det mindste udskiller tilstrækkeligt spyt. For følelelsen af en forsigtig finger på spytindsmurt glans er på niveau med en tungespids.

 

Det spiller også ind om man har forhud eller ej. Med forhud er kondom mere i vejen end uden (men da følelsen i glans for omskårne er reduceret, må tilføjelsen af kondom også gøre et BJ lidt halvkedeligt, medmindre hun er god, rent teknisk (kraftigt undertryk og den slags).

 

Men der er jo altså også det mentale aspekt :) Og det visuelle. Det ser bedre ud uden gummi, og jeg oplever det som mere intimt/intenst at jeg ved og ser hun har min nøgne pik i munden. Det indebærer jo en større accept af mig, at der ikke er noget imellem os.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Tak for svarene. Er også sikker på at det er bedst uden kondom. Tør dog ikke løbe risikoen hos glædespiger der tilbyder uden. Og de fleste tilbyder jo kun med hætten på.

Har flere gange overvejet bare at bestille fransk til 500. Men aner ikke om det overhovedet er noget værd med kondommet på. Tør dog ikke uden heller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svarene. Er også sikker på at det er bedst uden kondom. Tør dog ikke løbe risikoen hos glædespiger der tilbyder uden. Og de fleste tilbyder jo kun med hætten på.

Har flere gange overvejet bare at bestille fransk til 500. Men aner ikke om det overhovedet er noget værd med kondommet på. Tør dog ikke uden heller.

 

Min købesexdebut var egentlig med thaimassage afsluttet med håndjob. Dem fik jeg en del af. Det næste skridt var faktisk et blowjob på en dansk klinik. Stærkt nervøs sad jeg i et lokale med en pige over for, som jeg havde set ansigtsløse billeder af, men nu sad hun der og levede måske ikke helt op til mine drømme, men var heller ingen skuffelse. Så fik jeg et menukort stukket i hånden - åh nej! På den meget lange liste indgik blandt andet 3 forskellige slags fransk! Fransk, superfransk og så kan jeg ikke længere huske om den sidste hed super pirringsfransk eller super luksusfransk. Priserne var 5-6-700. Jeg måtte til sidst, pinligt berørt, spørge hvad forskellene var? Svaret fortaber sig lidt i tågerne - måske havde jeg svært ved at koncentrere mig? I hvert fald hørte jeg ikke klart nogen forskel, som jeg kunne forestille mig havde betydning. Det var i hvert fald alt sammen med kondom.

 

Jeg valgte derfor bare den billigste. Til alt held viste det sig hun havde tungepiercing, og hun tog noget olie til hjælp til at kæle for mine nosser samtidig. Det lykkedes derfor at gennemføre projektet. Hun sagde da også bagefter noget i stil med, "Der kan du bare se. Det kunne jo godt lade sig gøre." Om hun bare havde aflæst min tvivl, eller om jeg egentlig havde sagt noget om det, husker jeg ikke. Men på den ene eller anden måde, må jeg have virket skeptisk.

 

Jeg tror jeg bagefter tænkte at for 500 var en times thaimassage med HJ (300+200) en bedre deal for mig. Men det handler nok også om at den langvarige forventningsopbygning hjælper på vej, sammen med følsomt olie-HJ (har nu også fået en del ufølsomme på den konto).

 

Så det handler vel om, hvad man er til og hvad man prioriterer. Mange kvinder bliver jo meget smukke at se på, når det tager min pik i munden. Men det gælder altså også mange af dem, der forbarmer sig over mig på andre måder. Men jeg er aldrig frivilligt gået tilbage til kondomblowjob. Har oplevet det i praksis alligevel, fx hvis min rejsning falder lidt efter gummimontering og hun så hjælper den på vej med munden eller hvis hun ligefrem monterer med munden (favoritmetoden, hvis hun mestrer den!). Det står altid i skærende kontrast til den uindpakkede oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det føles langt bedre uden regn frakke.

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er følelsen næsten den samme med og uden. Det helt afgørende er den mentale side - nu skal hun fandeme få lov at smage herrepik og der har sikkert været en del pikke i kæften på hende tidligere osv. En form for kontrol og magt antageligt. Men også en tanke om, at denne her GP virkelig nyder sit job og mandepikke og ikke er bleg for at sutte gerne flere nøgne pikke på en vagt. Jeg var i min ungdom i San Francisco hvor jeg fik et blowjob af en ung sort pige selvfølgelig uden. Faktisk stank flere af hendes medsøstre af pik ud af munden, hvilket naturligvist var lidt klamt, men også mega kinky. Her var sku nogle tøzer som var ben hårde og som kunne afsutte adskillige pikke også de mindre rene af slagsen på en gadevagt. Også stof til eftertanke omkring hvor usselt jobbet kan være. De var dog ikke sarte og virkede til at være i godt humør! US competition er benhård og livet langt mere konkurrencebetonet end vi er vant til under vores himmelstrøg. Min GP veninde fik i øvrigt også en barebacker hen over en bil med røven i vejret - det var sku tider dengang!  :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bad Motherfucker sagde den 10 Jan 2015 - 10:01 AM:

Jeg synes sex føles bedst uden kondom. En undtagelse er dog analsex som kan være hårdt for sjoveren hvis det er gået for stramt. Det kan man mærke et par dage efter.

 

det er vel også bedst, så du ikke får leveringen op bag i når din fyr er færdig  :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...