Hop til indhold
Randersmand

Jiramons Thai Massage Randers

Recommended Posts

Efter en del dårlige anmeldelse af thai massage i Randers, overvejede jeg lidt om jeg skulle finde andet massage til min ryg.

Det gjorde jeg ikke, og det fortrød jeg ikke ;)

Jeg havde ondt i ryggen, og haft det i et stykke tid. I mandags bestemte jeg mig for at tage changsen og besøge Jiramons Thai Massage i Randers. Blev modtaget af ejeren, som hilse mig velkommen. Hun kaldte på en medarbejdere, og ind kom en ung (nok 30) lille petit thai kvinde. Jeg tænkte dels Yes hun er lækker, og øv endnu en der ikke kan massegere, og kun vil sælge extra ydelser.....

da jeg kom på madrassen, og hun begyndte at massegere, blev jeg positivt overrasket. jeg blev varmet godt op, og så skal jeg love dig for hun tog ved . . så meget at det til tider gjorde ondt, men jeg kunne mærke det hjalp.

Selvfølgelig kom tilbudet om hånd, og det var også godt. hun startede med massage, gik over i "stroken" efter endt forløsning forsatte hun med at massegere den og lege med den i et stykke tid. Aftørring med vådservietter. hun sagde lige gik 30 sekunder. hurtigt kom hun igen, og med sig havde hun et varmt hårdt opvredet håndklæde som jeg blev yderlig aftørret/vasket med . . . se det er stil.

Derefter forsatte massagen ( hader når de har rykket i den og så er det slut), og afstuttende med dejligt beroligende ansigts/hovedbunds massage.

På 10 skala

pigen; 8. pæn uden det vilde, men enorm sød

massage: klart en 10´er

hånd; en 8´er . . lidt manglende massage af bollerne 

butikken; 9 rent og flot som altid

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...