Hop til indhold
Leecher

Aphrodite Wellnessclub

Recommended Posts

Er der nogen i logen som skulle sidde inde med en dugfrisk rapport fra klubben?

Jeg tænker er blanding batteriet i orden? Og nå ja er pigerne søde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg chekker i morgen.

Hvad blandingsbatterier angår så er der to badeværelser, et ved omklædningen og et ved toiletterne.

Ved toiletterne er der etgrebsarmaturer, de fungerer upåklageligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt gunger, vil jeg glæde mig til at høre om.

Var selv forbi for at tage en for holdet, men de havde lukket og liderligheden fik mig mod en skuffende oplevelse på fantasy i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ser frem til at læse om dit tjek-op af klubben, Gung :-)

Venligst

French

...der stadig undrer sig over, at tre timers fri sex med alle piger samt mad og drikke kun koster 60 euro og en hel dag kun koster 70 euro (dog 90 euro fredag og lørdag).

Og at man tillige får 20 euro rabat på de priser, hvis man køber et VIP-kort til 50 euro!

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg

...der stadig undrer sig over, at tre timers fri sex med alle piger samt mad og drikke kun koster 60 euro og en hel dag kun koster 70 euro (dog 90 euro fredag og lørdag).

Og at man tillige får 20 euro rabat på de priser, hvis man køber et VIP-kort til 50 euro!

 

Du glemmer at du også skal betale entre til clubben - pigerne er selvstændigt erhvervsdrivende og må ikke aflønnes af clubben, derfor skal du betale separat til dem - ligesom på Fantasy Lounge. Det er også kun på entreen til clubben du får rabat som VIP.

 

Er man usikker på om pigerne vil interessere en, kan man jo nøjes med at betale entre - og så evt. senere betale ekstra for pigernes tilbud - ellers er skaden jo ikke så stor og man skulle måske alligevel have haft lidt at drikke og spise  :)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhhhh.... Så det er:

- 40+60 = 100 euro for entre og tre timers mad, drikke og piger ad lib, og

- 60+70 euro = 130 euro for en hel dags mad, drikke og piger ad lib

- fredag og lørdag dog 60+90 = 150 for hele dagen.

Altså 750 kr for tre timer, 975 kr for hele dagen på hverdage. Det er stadig usædvanligt billigt. De piger kan da ikke få mere end omkring 150 kr pr kunde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vel ingen der kommer på klubben kun for at gå i sauna og jakuzzi.

Prissystemet er for at omgå rufferilovgivningen.

Ejeren tjener på entreen i klubben og pigerne på resten.

Hos Absolut-girls betalte man kun en gang, det var fordi det var et kollektiv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg kommet hjem fra Aphrodite welnessclub.

Jeg må rette det jeg skrev i forrige indlæg. Ejeren og jeg fik en god samtale, han fortalte at grunden til det dobbelte prissystem var at pigerne er selvstændige, var de ansatte skulle han betale sygekasse, pension ol. desuden slipper han for skatteregnskabet.

Ellers var det som tidligere, termostat bruserne er stadig for varme, jeg badede i de fire brusere der er ved toiletterne, ingen problemer der.

Der var kommet nye piger, nogen kendte jeg fra Optasia og Absolut-Girls, det er de sædvanlige flatratepiger nogen lidt brede i det. Der var tre der skilte sig ud, to lyshårede  i tredverne der faktisk havde rimelig flotte kroppe, den ene er også stripper og gav et lille show ved stangen på scenen. Stripperen, Paula, som vel er den ældste af pigerne gav mig den bedste ridetur på flatrate nogensinde. Så er der også en lille klejn sorthåret pige jeg tidligere har truffet hos Absolut, den gang havde hun tænder som en nedbrændt negerlandsby, nu er det ordnet.

Der var seks piger og vi var ca. lige så mange mænd, der var en del udskiftning blandt mændene.

Buffeten var ikke noget at skrive om, jeg må dog sige at jeg missede det varme måltid til aften da jeg var optaget af at lege med piger.

Jeg var der fra 14:20 til 21:00 og hyggede mig godt, stemningen var god og pigerne havde god tid.

Liderlig-Fyr var der også, herligt at træffe nogen herindefra.

Redigeret af Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusind tak for Update Gung :-)

Det var tiltrængt.

Har selv været det en enkelt gang for flere måneder siden.

Kan du uddybe, hvordan pigerne pt. ligger på 10-skalaen ift. FKK-piger?

Og hvordan performede de piger, du havde på værelse/i bås/bag forhæng ;-)

Presser de på for at få herrerne i kanen, eller skal man selv gøre et stort stykke arbejde for at få dem med ?

Og gider de snakke, hygge og lave sjov!

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Kan du uddybe, hvordan pigerne pt. ligger på 10-skalaen ift. FKK-piger?

Venligst

French

 

Lad nu vær med at sammenligne de 2 koncepter. For det kan man ikke gøre uden også at kigge på prisforskellen.

 

Nogle af top pigerne på Harmony får 130 -150 euro pr. 30 min. Nogle flat rate piger får end ikke 150 euro for en hel dag (12 timers vagt) Er det så fair at forvente at hun ser lige sådan ud og yder lige sådan på langet?????

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad nu vær med at sammenligne de 2 koncepter. For det kan man ikke gøre uden også at kigge på prisforskellen.

Nogle af top pigerne på Harmony får 130 -150 euro pr. 30 min. Nogle flat rate piger får end ikke 150 euro for en hel dag (12 timers vagt) Er det så fair at forvente at hun ser lige sådan ud og yder lige sådan på langet?????

Nu var mit indlæg bestemt ikke ment som en kritik af hverken klubben eller Gungs skriv. Slet ikke. Jeg forsøgte bare at spørge lidt mere til pigerne, for det er vel dem, vi kommer for at nyde? Jeg gør i hvert fald :-)

Jeg har været begge steder og ved udmærket godt, at det er to forskellige koncepter :-). Både hvad angår pris, piger og i øvrigt alt andet, der har med stederne at gøre som mad og fysiske forhold.

Men jeg tillader mig altså alligevel at spørge bl.a. til pigernes udseende. Det har da vel for pokker også en betydning - i hvert fald for mig.

Du behøver ikke lægge ord i munden på mig. Det klarer jeg fint selv ;-) og jeg har aldrig udtrykt, at de skal se ud som FKK-piger eller yde som FKK-piger.

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg ligger ikke ord i munden på dig.

 

Kan godt ske jeg tolker dit indlæg anderledes end du selv gør, men du beder om en sammenligning med FKK piger. Ikke om en sammenligning med andre flat rate piger. Eller med piger generelt.

 

Jeg mener ikke der er noget galt i at lave sammenligninger. Man skal bare huske at gøre det på alle punkter / flere punkter før jeg mener man kan bruge det til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ligger ikke ord i munden på dig.

 

Kan godt ske jeg tolker dit indlæg anderledes end du selv gør, men du beder om en sammenligning med FKK piger. Ikke om en sammenligning med andre flat rate piger. Eller med piger generelt.

 

Jeg mener ikke der er noget galt i at lave sammenligninger. Man skal bare huske at gøre det på alle punkter / flere punkter før jeg mener man kan bruge det til noget.

 

Fravælger at diskutere yderligere her. Jeg har udtrykt, hvad jeg mener.

 

Tilbage til Gungs anmeldelse - samt kommentarer og uddybende spørgsmål og svar til den :-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Optic-fick man søger er dette ikke stedet.

Jeg vil ikke gå yderligere ind på beskrivelser, da jeg tidligere er blevet citeret i pressen for noget jeg havde skrevet.

Selvfølgelig var det hevet ud af kontekst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er jeg kommet hjem fra Aphrodite welnessclub.

Jeg må rette det jeg skrev i forrige indlæg. Ejeren og jeg fik en god samtale, han fortalte at grunden til det dobbelte prissystem var at pigerne er selvstændige, var de ansatte skulle han betale sygekasse, pension ol. desuden slipper han for skatteregnskabet.

Ellers var det som tidligere, termostat bruserne er stadig for varme, jeg badede i de fire brusere der er ved toiletterne, ingen problemer der.

Der var kommet nye piger, nogen kendte jeg fra Optasia og Absolut-Girls, det er de sædvanlige flatratepiger nogen lidt brede i det. Der var tre der skilte sig ud, to lyshårede i tredverne der faktisk havde rimelig flotte kroppe, den ene er også stripper og gav et lille show ved stangen på scenen. Stripperen, Paula, som vel er den ældste af pigerne gav mig den bedste ridetur på flatrate nogensinde. Så er der også en lille klejn sorthåret pige jeg tidligere har truffet hos Absolut, den gang havde hun tænder som en nedbrændt negerlandsby, nu er det ordnet.

Der var seks piger og vi var ca. lige så mange mænd, der var en del udskiftning blandt mændene.

Buffeten var ikke noget at skrive om, jeg må dog sige at jeg missede det varme måltid til aften da jeg var optaget af at lege med piger.

Jeg var der fra 14:20 til 21:00 og hyggede mig godt, stemningen var god og pigerne havde god tid.

Liderlig-Fyr var der også, herligt at træffe nogen herindefra.

Herlig update Gunger.

Dog et spørgsmål, hvordan var fordelingen mellem mænd og kvinder. Vælter man rundt i damer eller skal man regne med ventetid før man kan få kontakt til dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

I nogle klubber er det ikke et problem at få 2 piger på samme tid. Men ved ikke om man kan på Aphrodite Wellnessclub.

 

Har prøvet 2 piger på følgende klubber:

http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/

http://lovetoxic.de/

http://www.partytreff-dolcevita.com/

fantasy lounge hamburg. Her var det dog da der var GB på den store fælles seng.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I nogle klubber er det ikke et problem at få 2 piger på samme tid. Men ved ikke om man kan på Aphrodite Wellnessclub.

 

Har prøvet 2 piger på følgende klubber:

http://www.totalclub-osnabrueck.com/pauschalclub/

http://lovetoxic.de/

http://www.partytreff-dolcevita.com/

fantasy lounge hamburg. Her var det dog da der var GB på den store fælles seng.

 

På Fantasy Lounge har jeg flere gange prøvet 2 piger og en af mine vennerj jeg tilfældigt traf på klubben tog 3 piger med på rummet på en gang - og det var sådan set ikke en stille aften  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har på Aphrodite oplevet, at to piger absolut ville med mig på zimmer samtidig. Så jo, det kan du opleve :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...