Hop til indhold
Guest Anden den 2

Sian-mon, Sønderringgade

Recommended Posts

Guest Anden den 2

Var inde for at få massage i dag.

Blev vist ind i et lille rum, hvor der var 2 brikse adskilt med et gardin. der var optage ved siden af skal love for at han fik en spiller, lidt morsomt at høre på denne rykken frem og tilbage.

Pigen der skulle massager mig var omkring 30 egentlig køn, spurgte ikke om navn.

Hun startede med ryggen, alt imens hun talte med den netop færdige massør.

Massagen var ikke særlig hård, men ok hun var ikke så god til at finde de ømme punkter.

Så kom turen til forsiden, og de obligatoriske spørgsmål, hvilket jeg sagde nej til da stemningen overhovedet ikke var der. Hun modsvarede med at så var det kun 45 min massage og ikke en time.

Massagen på forsiden var også ok, men lidt blød, men hun skal øve sig lidt hvis det skal blive helt god.

 

En middel oplevelse, ikke noget særligt, og der er nok ikke fare for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Var inde for at få massage i dag.

Blev vist ind i et lille rum, hvor der var 2 brikse adskilt med et gardin. der var optage ved siden af skal love for at han fik en spiller, lidt morsomt at høre på denne rykken frem og tilbage.

Pigen der skulle massager mig var omkring 30 egentlig køn, spurgte ikke om navn.

Hun startede med ryggen, alt imens hun talte med den netop færdige massør.

Massagen var ikke særlig hård, men ok hun var ikke så god til at finde de ømme punkter.

Så kom turen til forsiden, og de obligatoriske spørgsmål, hvilket jeg sagde nej til da stemningen overhovedet ikke var der. Hun modsvarede med at så var det kun 45 min massage og ikke en time.

Massagen på forsiden var også ok, men lidt blød, men hun skal øve sig lidt hvis det skal blive helt god.

 

En middel oplevelse, ikke noget særligt, og der er nok ikke fare for gentagelse.

 

Er det Århus? Hvilket nr i Søndrringgade er det?

Mig bekendt ligger der kun Chao Prayamos på Søderrringgade.

 

Men det lyder til at have været et sjovt besøg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

den ligger helt nede ved Jyllands i starten af sønderringgade

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ok det er nok Chao det har skiftet navn efter NN overtog lokalet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anden den 2

Når jeg kigger på vest-listen står der godt nok Chao, men skiltet siger sian-mon, og besøget var ja sjovt nok, men også kedeligt, da hun jo ikke koncentrerede sig om massagen til at begynde med. men som skrevet massage var nogenlunde og 45 min var en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Surt med det sted og dets nedtur - det har jo ellers haft en lang, glorværdig karriere som mere traditionelt thai-bordel før i tiden :-)

 

Oh well, intet varer evigt... 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi i fredags. Der var tilbud i Aarhus Onsdag med en times helkrobsmassage til 200 kr.

En ung flot pige lukker mig ind i et stor ren lokale med en dobbelt seng. God massage både hård og blid. Efter 25 min. med massage på ryggen. Om  og ligge på ryggen. Får tilbudt hj. til 700 kr., siger nej tak da jeg har fået en operation. Ikke noget med massage foran. Det hele slutter efter 35 min. altså ikke en time. Den unge dame forstår ikke mit brok over tiden. Hun ringer til ejeren, som jeg får i telefonen. Hun siger at det kun er 45 min. og det er en fejl hvad der står i avisen.

Kommer ikke der mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...