Hop til indhold
CUPIDO

Gadepigerne Lene

Recommended Posts

Jeg besøgte Lene, mandag aften.

Hun havde ikke travlt, så vi snakkede og nussede en del sammen, før hun smed blusen og de lange bukser.

Iført bh og G streng, fortsatte kæleriets i sofaen, Lene har A babser med pæne vorter. Dejlig krop. Ca 167 cm, høj, slank.

Vi entrede sengen, og hvor mine hænder gik på opdagelse på hele den dejlige krop.

Samtidig gav Lene et rigtigt godt blow, hvor udløsningen kom i munden.

Dejlig oplevelse som kan anbefales.

Lene er en dejlig pige sidst i trediverne.

Dejlig krop, som ingen andre gadepigerne normalt har.

En del har allerede besøgt Lene, efter mit opslag, de kommer vel også med anmeldelse her på siden .

Cupido

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nr21

Hej Cupido! Skønt bidrag - dejligt at du fik hende besøgt. Det lyder jo super interessant. 

Jeg så også din anden tråd, ville du have mulighed for at sende en PB med hvordan jeg kom i kontakt med hende? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad koster sådan en omgang,hvis det er tilladt at sige det.kunne være man skulle prøve at besøge hende på et tidspunk.du må godt sende en pm med tlf nr,når du for tid.hilsen henrik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster sådan en omgang,hvis det er tilladt at sige det.kunne være man skulle prøve at besøge hende på et tidspunk.du må godt sende en pm med tlf nr,når du for tid.hilsen henrik

 

Priser er nævnt i et andet emne startet af CUPIDO om samme Lene '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

 

Lene, alder midt i 30erne +,

nogen der har haft sex kontakt med hende.

Blow med 200, uden 400

Blow med + sex 400.

har hun oplyst mig.

Kan der komme nogen anmeldelser

 

 

Redigeret af Mr. Bean

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Lene. En rigtig sød pige. Blow og sex for 400. Hun ser en smule hærget ud med blå mærker og dårlige tænder. Men hun kan helt sikkert sit kram og det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Og så er der græsk til 500. Hun lover at der er plads til alle størrelser under 20 cm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Lene. En rigtig sød pige. Blow og sex for 400. Hun ser en smule hærget ud med blå mærker og dårlige tænder. Men hun kan helt sikkert sit kram og det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Og så er der græsk til 500. Hun lover at der er plads til alle størrelser under 20 cm.

tlf nr ??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...