CUPIDO 161 Skrevet 6. Januar, 2015 Jeg besøgte Lene, mandag aften. Hun havde ikke travlt, så vi snakkede og nussede en del sammen, før hun smed blusen og de lange bukser. Iført bh og G streng, fortsatte kæleriets i sofaen, Lene har A babser med pæne vorter. Dejlig krop. Ca 167 cm, høj, slank. Vi entrede sengen, og hvor mine hænder gik på opdagelse på hele den dejlige krop. Samtidig gav Lene et rigtigt godt blow, hvor udløsningen kom i munden. Dejlig oplevelse som kan anbefales. Lene er en dejlig pige sidst i trediverne. Dejlig krop, som ingen andre gadepigerne normalt har. En del har allerede besøgt Lene, efter mit opslag, de kommer vel også med anmeldelse her på siden . Cupido 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nr21 Skrevet 6. Januar, 2015 Hej Cupido! Skønt bidrag - dejligt at du fik hende besøgt. Det lyder jo super interessant. Jeg så også din anden tråd, ville du have mulighed for at sende en PB med hvordan jeg kom i kontakt med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2015 Hvad koster sådan en omgang,hvis det er tilladt at sige det.kunne være man skulle prøve at besøge hende på et tidspunk.du må godt sende en pm med tlf nr,når du for tid.hilsen henrik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
christianph 3 Skrevet 6. Januar, 2015 Hej Cupido, jeg kunne også godt tænke mig et nummer til hende mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoodGuy 2 Skrevet 7. Januar, 2015 Hej Cupido Kan du udlevere hendes nr. til mig hvis jeg spørger pænt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anonymouse 0 Skrevet 7. Januar, 2015 Hej Cupido Ville det være muligt at spørge efter hendes tlfnr. ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
T.Hansen47 931 Skrevet 7. Januar, 2015 Alle disse henvendelser om pige kontakt kunne vel sendes som PM,.... De har jo ikke en skid med anmeldelser at gøre! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CUPIDO 161 Skrevet 7. Januar, 2015 Ja det har du ret i HR. THansenCupido 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 12. Januar, 2015 (edited) Hvad koster sådan en omgang,hvis det er tilladt at sige det.kunne være man skulle prøve at besøge hende på et tidspunk.du må godt sende en pm med tlf nr,når du for tid.hilsen henrik Priser er nævnt i et andet emne startet af CUPIDO om samme Lene '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Lene, alder midt i 30erne +, nogen der har haft sex kontakt med hende. Blow med 200, uden 400 Blow med + sex 400. har hun oplyst mig. Kan der komme nogen anmeldelser Redigeret 12. Januar, 2015 af Mr. Bean Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
badboy30 64 Skrevet 12. Januar, 2015 Er der et tlf nr til hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GoodGuy 2 Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg har besøgt Lene. En rigtig sød pige. Blow og sex for 400. Hun ser en smule hærget ud med blå mærker og dårlige tænder. Men hun kan helt sikkert sit kram og det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Og så er der græsk til 500. Hun lover at der er plads til alle størrelser under 20 cm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
langogtyk 326 Skrevet 12. Januar, 2015 Jeg har besøgt Lene. En rigtig sød pige. Blow og sex for 400. Hun ser en smule hærget ud med blå mærker og dårlige tænder. Men hun kan helt sikkert sit kram og det er ikke sidste gang jeg besøger hende. Og så er der græsk til 500. Hun lover at der er plads til alle størrelser under 20 cm. tlf nr ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cosmer322 11 Skrevet 1. Februar, 2016 Er denne Lene stadig på banen? Og i så fald hvordan finder man så frem til hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekfyrfyn 5 Skrevet 1. Februar, 2016 Også gerne et tlf nr til mig hvis det er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hartmann 0 Skrevet 2. Februar, 2016 Hej. Har haft hendes nummer, men har mistet det, så vil også gerne have det igen. Hartmann Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ninja75 0 Skrevet 4. Februar, 2016 Hun lyder interessant, jeg vil gerne have hendes nummer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rumletot 1 Skrevet 17. Februar, 2016 Har et nummer på hende der ikke virker mere. Har hun fået nyt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg