Hop til indhold
serveU

Dark Tiger hos Valhallapigerne

Recommended Posts

Har meget længe haft Dark Tiger på min personlige to-do liste. Ved at tilfælde opdagede jeg at hun pludselig var at finde hos Valhallapigerne, hun er ellers ikke meget meddelsom om hendes whereabouts. Denne mulighed måtte ikke forpasses.

Jeg fik en aftale i stand og drog afsted. Da jeg ankom til Valhalla blev jeg mødt af Tiger, hun er langt smukkere end billederne på side6 antyder. Mage til sprød og lækker sag skal man lede længe efter.

Jeg havde aftalt en time i den "hårde afdeling" og efter lidt indledende small-talk, om hvad jeg ønskede mig gik vi i gang. Det skal her indskydes at mit største problem i forhold til Tiger er sproget, man skal lige tune øret ind på hendes sprogtone. Det var jeg ikke god til.

Aftalen kom til at lyde på at hun i en time havde frie hænder til at gøre hvad hun ville. Uden at komme i detaljer skal jeg love for at jeg fik "smæk for skillingen" og fik opdaget sider af mig selv jeg slet ikke kendte, det er absolut anbefalelsværdigt!!

Da der var gået en ganske pæn bid over en time gav Tiger sig tid til at pleje ømme skuldre og nakkespændinger, meget lækkert!

Jeg stiller helt sikkert op igen, men vil måske stille nogle enkelte krav næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker beretning, har selv gode erfaringer med Dark Tiger ;)

 

Hvordan med SM rummet på Valhalla, sidst jeg var der var der stort set ikke andet en et kors.

 

 

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandelig, så lykkedes det mig at fange Tiger i Aalborg! Endnu en time i himmerige, hun kan virkelig alle de facetter der gør det hele til en helt speciel oplevelse :cool:  :cool:  Jeg kommer i hvert fald igen og igen. Dark tiger er ud over en fantastisk domina også en virkelig hyggelig og morsom partner, der sluttede af med alm massage af kroppen, så man virkelig kunne slappe af. Fik en kop kaffe bagefter, den er til gengæld ikke værd at skrive hjem om :huh:  Så Dark Tiger´s "Viborg" takker af for en fantastisk aften. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...