Hop til indhold
Exile-63

Bangkok dag 2/3

Recommended Posts

Dag 2/3. Mødtes med Ting fra i går kl.23.00 på Beer Garden - og vi røg op på førstesalen hvor der er Pool borde. Hun var som mange andre Thai piger ganske god til Pool og vi havde nogle skide gode spil mens kolde øl gled ned. Vi lavede en aftale om at hvis jeg vandt så fik jeg en ekstra god tur på lagnet - og hun havde også en overraskelse til mig fortalte hun. Det blev 7-3 til mig i spil og vi besluttede at tage hjem på Hotellet.

 

Jeg var godt gennemkneppet fra Eden - men da vi kom hjem på værelset hoppede vi ud i badet og vaskede hinanden grundigt hvorefter hun startede med at give mig et himmelsk Blowjob og vupti så var jeg liderlig igen…… Hun fortsatte med virkelig at pirre mig helt vildt og så frembragte hun overraskelsen….. det var en 4 uger gammel køns- og AIDS test som viste at hun intet fejlede - så nu ville hun have mig bareback. Hun fortalte at hun ikke havde dyrket ubeskyttet sex de sidste 2 måneder og jeg valgte at stole på hende.

 

Nu var det min tur til at slikke hendes allerede drivvåde fisse - og hun fik efter noget tid de første 2 orgasmer mens jeg legede med begge hendes huller. Ting var nu helt vild og stønnede at nu ville hun mærke min stive pik - og jeg trængte op i hendes drivvåde og stramme fisse… Vi kneppede nu i alle stillinger - jeg kunne jo virkelig holde længe - indtil vi til sidst begge kom med et brag mens jeg tog hende på Skrivebordet…. Det var total GF oplevelse og jeg bar hende siddende på mit lem over i sengen hvor vi lagde os til at sove.

 

Det blev til 3 vilde ture om morgenen og op ad formiddagen - og jeg må indrømme at jeg sjældent har oplevet noget lignende, og jeg har i hvert fald aldrig før været så tændt og viril. Ting ville det hele - gav massage - analpiring - HJ - BJ i verdensklasse - og så var hun fuldstændig umættelig med at ride som cowgirl både forfra, fra siden og omvendt. 2 af gangene forlangte hun at jeg kom i hendes mund - og den sidste gang kom jeg med et brag oppe i hende i en Doggy…. Med megafræk creampie som resultat J

 

De første fridage i Bangkok er virkelig over al forventning - og Ting ville slet ikke snakke om penge, så endte med at give hende et par hundrede bath til Taxa - mod at love at vi også skulle ses i aften, og den var jeg med på J

 

Pigen 10/10 (Hun er ligesom blevet endnu mere lækker J)

Udførelse 10/10

Stedet 10/10

Gentagelse: 10/10

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Exile-63,

Det lyder som den ultimative oplevelse... Den som vi alle jagter.

Det er mange holdninger til det at kaste kondomet over skulderen, og det vil jo altid være et sats ... men også for mig flyttes oplevelsen op på et helt andet niveau, når alt er in natura.

At hun ikke vil tage imod penge er tankevækkende:

1) Er der en uudtalt forventning om en større udbetaling senere hen?

2) Er der tale om et forsøg på at gøre dig til bf, og hvordan ser du I givet fald på dette?

3) ????

Under alle omstændigheder følger vi alle din historie med stor interesse, og det helt særlige smil om læberne.

Fortsat rigtig god tur!

Redigeret af MadDogAarhus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej MDA

 

Lidt svar:

1. Nej det blev der ikke.

2. Hun siger hun elsker mig - men vi nærer ingen falske forhåbninger. Dvs. vi hygger os og så skriver vi lidt sammen.

 

Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...