Pallemand 43 Skrevet 5. Januar, 2015 Hej jeg skal onsdag i næste uge (den 14/1) et smut til Ringkøbing arbejdsmæssigt og dagen efter nedad mod Varde. Tænkte om jeg kunne få hjælp herinde til gode og sikre forslag til frække besøg, både hos mig på hotel i Ringkøbing onsdag aften, men også steder jeg kan besøge derfra og nedefter?? mine krav eller ønsker lyder på : Ung 18-25, petite, gerne lolita agtig (ikke krav) men petite og gerne smuk - ved det lyder svært, men findes der ikke nogen mon?? intet krav at hun er dansk, skal blot kunne tale med hende (engelsk) men gerne dansk Håber i kyndige kan hjælpe mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13835 Skrevet 5. Januar, 2015 Kunne være svaret på dine bønner. Hvis du hellere vil have en Thaipige - finder du dem i Harkes ved Ølgod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Professoren Skrevet 5. Januar, 2015 Kunne være svaret på dine bønner. Hvis du hellere vil have en Thaipige - finder du dem i Harkes ved Ølgod. >Alternativt her... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg