Hop til indhold
Hr. Lick me

Bare lidt FYI - Polish girls are back

Recommended Posts

Godt nytår BX, er du på udkig efter "nyt blod" :lol:

Ja, jeg har det skam lige som fordums Trabi-ejer: Man skal jo have et eller andet at køre rundt i :D :D :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Haha, siger du at skønne Nikita var en Trabant :lol::P

Næh, Drille-Nille, indlægget er skam skrevet i nutid :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der allerede har været der og kan berette om oplevelsen :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Er der nogen der allerede har været der og kan berette om oplevelsen :-)

Venligst

French

Jeg havde booket Sandra i dag, men jeg har nok set lidt sløj ud (smittefare) min influenza smitter ellers ikke længere (ifølge lægen). Men naturligvis positivt, at man ikke tager chancer.

Jeg kan bekræfte, at Sandra er pigen på billederne og jeg er enig med BX i, at hun er flot. :-)

Møj ærgerligt - hun er en good looking lille sveske, men jeg må vente et par dage....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde booket Sandra i dag, men jeg har nok set lidt sløj ud (smittefare) min influenza smitter ellers ikke længere (ifølge lægen). Men naturligvis positivt, at man ikke tager chancer.

Jeg kan bekræfte, at Sandra er pigen på billederne og jeg er enig med BX i, at hun er flot. :-)

Møj ærgerligt - hun er en good looking lille sveske, men jeg må vente et par dage....

Ok. Og tak.

Blev du afvist fordi du så sløj ud? :-)

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Ok. Og tak.

Blev du afvist fordi du så sløj ud? :-)

Venligst

French

Ja - det var da min oplevelse, ok - fruen sagde også, at jeg så lidt "hængt" ud. Hvem ville ikke det :-(

Men Sandra var fresh and delicious - og smilende og imødekommende til...

Nej - det var nok en dag hvor jeg burde være blevet hjemme, nå jeg må nøjes med at fantasere om Sandra - men hun gjorde DET nemt. Modelpics men hun var som sprunget ud af dem...

Måske man burde have overvejet den influenzavaccine....

Ja - jeg har besøgt de polske piger i T.... mange gange og de er så absolut mine favoritter.

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Hvem ellers er til sted?

Det er ikke bare Sandra!

go onsdag

Du glæder dig måske stadig :-) .... Ellers ville du vel selv nævne dem. S... og J....

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er et par ting, der undrer mig, når jeg klikker på Johansens links:

Sammenligner man billede 2 og 3 af Jenny, ser det ud til, at brysterne er punkteret på det sidste i forhold til det første. Kan det passe, at Jenny tager 1200 for en time, mens Sara kun tager 1100. For de er da vel samme sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sammenligner man billede 2 og 3 af Jenny, ser det ud til, at brysterne er punkteret på det sidste i forhold til det første. Kan det passe, at Jenny tager 1200 for en time, mens Sara kun tager 1100. For de er da vel samme sted?

Enig, det virker lidt mystisk, men det skal så også siges at jeg ikke ved om pigerne er det samme sted.

Nogen der ved om Sandra er rejst?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Både billede 2 og 3 er af Jenny ved jeg med sikkerhed og de er begge taget on location samme dag da de arbejdede på Christianshavn. Men billede 2 er lidt en optisk illusion, mens hun jo på billede 3 ligger ned. Hendes reelle bryststørrelse stående er et sted imellem hvad billederne viser.

Pigerne har så vidt jeg ved fri prissætning, og ingen "huspriser", så hvis der står at Sara giver en times selskab for 1100 så passer det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke få øje på nogen modsætning i brysternes størrelse. på bill 2 er det tydeligt, at tøjet klemmer dem sammen og op. På 3 ligger hun ned? Da der ikke er implantater, så er det jo sådan det ser ud i de to situationer ... Der er masser af steder med individuelle priser. Det findes vist også på danske klinikker.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...