Hop til indhold
Gæst

Kan Mænd styres?

Recommended Posts

Gæst

Her tænker jeg ikke kun Seksuelt men mere Generelt.

 

Moderen opdrager Sønnikke til fra barnsben at lyve med hendes evindelige regler og spørgsmål. Sønnike gider det sgu ikke! Har du vasket dine Hænder? Ja  :roll: Har du ryddet op på dit Værelse? ja  :roll: Basse det kan jeg jo se du ikke har, hvorfor lyver du? Nåhhhh jamen jeg har ikke ryddet hele Værelset op  :rolleyes: Har du låst Døren? Ja  :rolleyes: For helvede Basse, det har du jo ikke!!! nååhhhh det var den Dør du mente/ Jeg mente den var blevet låst.

 

Hele tiden Kommandoer, regler og udspørgen om alt ting! Sønnikke lærer lynhurtig, at komme igennem helvedet på bedste vis. Mor Elsker mig jo over alt på Jorden, så man slipper fra at være en Bandit  :-P sådan da.

 

Det ændrer sig i Voksenlivet til at omhandle nogle andre ting, men Mønsteret er egentlig det samme. Eller sådan fungerer det for Havnebumsen, når jeg er i forhold. Jo mere PMS og kontrollerende adfærd Kvinden udviser desto flere løgne og små tricks finder Havnebumsen på. Ja til sidst er jeg egentlig en værre Bandit! Her begynder forholdet oftest rejsen mod enden. ¨Typiske Scenarier… Hun bliver træt af alle de små løgne og man efterhånden har trukket sig fra forholdet, da man ikke er en del af det… Man løber panden imod Muren med en kæmpeløgn… Man bliver træt af at høre på hende.

 

På overfladen virker det som, Kvinden kan styre Manden. Men kan hun reelt det? Havnebumsen kan ikke styres i hvert fald! Jo mere hun prøver desto mere galt går det 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Mænd bliver styret. Det er der intet nyt i.

Du får ret, jeg får fred - er en afart af dette.

Det mærkelige er at kvinder falder for en sjov mand. Han er morsom, får hende til at le. Sammen har de dejlig sex, spiser rejer i sengen, drikker vinen direkte af flasken, lader de hærgede tallerkener stå på gulvet ved siden af sengen, medens de slikker hinanden rene for rejesnask. Stormer ud af sengen, og til koncert, for så at sidde i taxaen på vej hjem, og pille løs. Han henter hende fra job, iført chauffør uniform, og serverer champagne på vejen hjem.

Ja siger hun, ja jeg elsker dig, jeg vil giftes med dig, føde dine børn osv.

SÅ er det det sker, nu skal den sjove, kærlige og omsorgsfulde mand, laves om til dansk ægtemands leverpostejs standard.

Orden, ikke skille sig ud, ikke sige små vovede ting til selskaber, ikke kysse på Rådhuspladsen. Sex er noget man gør når hele huset skinner, alle bekymringer er væk, problemer løst, og der iøvrigt ikke er noget andet at tænke på.

Kvinder finder dejlige mænd, som de så håber de kan lave om til almindelige mænd. Mænd finder sjove sexede kvinder, og håber de forbliver sådan de næste 50 år.

Ingen af håbene opfyldes, for det er ikke den vej kvinden styrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havnebums og Aarhuselsker - nu synes jeg I er lidt for negative i forhold til hvordan et ægteskab er og kan udvikle sig.

Efter min erfaring og opfattelse gælder det først og fremmest om, at indgå i en interaktion med sin kvinde om de daglige praktiske ting.

Dernæst skal du ikke glemme, at du er en mand. Det er din ret og din pligt, når det bliver for meget at sætte hælene i. Du må vise hende, hvor skabet skal stå. Men når du gør det, skal du huske, at det ikke er en af gutterne du taler til. Du skal selvfølgelig være bestemt og sige, hvad du mener på en utvetydig måde, men du skal samtidig huske på, at det er din kvinde du taler til, din fortrolige og elskede, dejlige sexpartner.

Prøv at husk på, at i 70érne og 80érne ville kvinderne have os til at finde vores feminine side frem, vi skulle være den bløde og omsorgsfulde mand. Næsten som en af hendes veninder.

Resultatet var, at kvinderne måske nok ville snakke med den bløde mand, men gifte sig med ham eller bare date ham regelmæssigt - nej.

Kvinderne ville hellere have ham med hård på brystet. Ikke det dumme svin, men den søde mand, der samtidig var en rigtig mand. Ham der havde meninger, og som kunne sætte hende på plads, når det en sjældent gang var nødvendigt. Husk gå ikke op i bagateller. Stå kun fast de få gange, det virkeligt gælder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi har/haft én mor.....vi behøver ikke starte forfra med en ny så snart ringen kommer på fingeren!

I have bin there, DONE it and I also have the bloody t-shirt!!

Det kontrollerende gen kan tøserne sgu gemme til det bliver deres tur til at blive mor.

Lad os nu bare forblive de fjollede, legesyge skøre rodehoveder som vi nu en gang er dømt til at være. Programmet er lagt ind i generne fra fødslen.

Den mand de faldt for i starten, må da for f..... også være den mand de vil leve med EFTER ja'et og den store fest?

Del dette indlæg


Link til indlæg

På facebook kan man under status fx vælge mellem Gift, I et forhold, Single eller Det er kompliceret. Det sidste er nok sådan de fleste mænd oplever samlivet med en kvinde i kortere eller længere perioder. Jeg synes deralte har fat i noget rigtigt, hvis man har nogetsomhelst ønske om at bevare et forhold med balance.

Ellers er der selvfølgelig også den mulighed at man holder kvinderne fra livet, som den fyr jeg engang så på gaden. Det var en søndag sådan sidst på formiddagen. Han var langskægget, håret fedtet og uglet og lignede en der lige var stået ud af sengen og havde kastet sig ned i et par slidte bukser og udtrådte sandaler. I hånden havde han en plasticpose fuld af klirrende flasker på vej ind i kiosken - for at tanke op? Jeg fornemmede en indestængt vredladenhed - prik til ham og han ville eksplodere. Om den meget fyldige vom havde han en næsten hvid t-shirt, hvor der med store røde bogstaver stod MØGKÆLLING.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når min kone spørger mig søndag, hvad jeg skal lave i dag, så siger jeg ikke en skid - når hun så siger, var det ikke det samme i går, så plejer jeg at svare, jo, men jeg blev ikke helt færdig.

 

Men altså....

Jeg synes ikke det skal gøres værre e n det er, jeg er en moden mand og min kone og jeg forstår hinanden rigtig godt, og lever efter vore individuelle særheder!

Redigeret af Flaber

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Havnebums og Aarhuselsker - nu synes jeg I er lidt for negative i forhold til hvordan et ægteskab er og kan udvikle sig.

Efter min erfaring og opfattelse gælder det først og fremmest om, at indgå i en interaktion med sin kvinde om de daglige praktiske ting.

Dernæst skal du ikke glemme, at du er en mand. Det er din ret og din pligt, når det bliver for meget at sætte hælene i. Du må vise hende, hvor skabet skal stå. Men når du gør det, skal du huske, at det ikke er en af gutterne du taler til. Du skal selvfølgelig være bestemt og sige, hvad du mener på en utvetydig måde, men du skal samtidig huske på, at det er din kvinde du taler til, din fortrolige og elskede, dejlige sexpartner.

Prøv at husk på, at i 70érne og 80érne ville kvinderne have os til at finde vores feminine side frem, vi skulle være den bløde og omsorgsfulde mand. Næsten som en af hendes veninder.

Resultatet var, at kvinderne måske nok ville snakke med den bløde mand, men gifte sig med ham eller bare date ham regelmæssigt - nej.

Kvinderne ville hellere have ham med hård på brystet. Ikke det dumme svin, men den søde mand, der samtidig var en rigtig mand. Ham der havde meninger, og som kunne sætte hende på plads, når det en sjældent gang var nødvendigt. Husk gå ikke op i bagateller. Stå kun fast de få gange, det virkeligt gælder.

Det skulle mere forståes som "Kan en Mand styres?"

 

På overfladen kan det godt se sådan ud i en del forhold. Men kan han faktisk det? Hvis hun bliver for kontrollerende/ PMS agtig, så reagerer han vel? Måske ikke med ord men så med Handling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...