Mr.Vegas 18 Skrevet 4. Januar, 2015 Nogle som kan anbefale nogle piger i det jyske.... skal have gode bryster, små bagdele og kysse..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 4. Januar, 2015 Du kan læse den der.. Og så er der også den her.. '?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>> Det er efter min mening to kvalitetstøser.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2015 Mr. Vegas har ret med hensyn til overskriften. Det nordjyske marked for kvalitetspiger er nærmest dødt. Og "kvalitetspiger" forstås på den måde at de har gode bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 4. Januar, 2015 Hvis det er brysterne det kommer an på, så kan jeg igen kun sige, vælg Gina.. Men ellers kommer både Isabel og Thea til Aalborg nu og da.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
netrom1919 30 Skrevet 4. Januar, 2015 Jamen titman, jeg ved jo, at du ligesom jeg, er til meget store bryster og jeg ser ofte på side6 i Ekstra bladet, at sorte piger med store babser byder sig til omkring Sindal/Vrå/Hjørring.. Jeg ved godt at billederne ofte er fake, men babserne plejer at have den størrelse, som bliver vist på billederne !! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg