Fisseslikkeren 918 Skrevet 4. Januar, 2015 (edited) Jeg fik lige kig på hende her i Kiel: https://sexnord.net/profile/12038/Kiel/Dana Hun minder lidt om Dana der har været på Feldstrasse i Flensborg nogle gange. Jeg fik aldrig taget mig sammen til at besøge hende på Feldstrasse - og måske til min store fortrydelse. Men kan nogen svare på om det er samme person og om der er noget at kommme efter. I princippet er jeg pensioneret men skal i ugens løb syd for græsen og så ville det da være dumt at snyde sig selv for en omgang med Dana hvis hun ellers kan sit kram. Da "Dana" var på Feldstrasse var ansigtet på billederne sløret. Redigeret 4. Januar, 2015 af Fisseslikkeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ReinDamit 134 Skrevet 4. Januar, 2015 Ja men helt ærligt, med den bondeanger du lige har lagt for dagen er det sgu' hurtigt du kommer på andre tanker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 5. Januar, 2015 Ja men helt ærligt, med den bondeanger du lige har lagt for dagen er det sgu' hurtigt du kommer på andre tanker Så galt er det nu heller ikke. Et slag fisse syd for grænsen til 50 euro når man nu alligevel skal ned og hente øl og vand skader jo ingen. Men Kiel er alligevel en tand for langt væk og der er jo af til guld i Flensborg. Nå men jeg fik en god omgang med konen i går og har en mere i vente i aften så jeg burde kunne holde på krudtet og skillingerne. Spørgsmålet er så bare om det skal være Carla i Flensborg i denne uge eller om jeg skal skubbe indkøb og liderlighed til næste uge og se om jeg kan mase mig frem i køen hos den søde Judith. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
varde_fc 48 Skrevet 5. Januar, 2015 Judith ?. Fortæl, fortæl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 6. Januar, 2015 Judith ?. Fortæl, fortæl Det skulle være til at se på hendes blog: http://judithlatina.blogspot.dk/?zx=c5f61a037924153b Jeg fik læst lidt om Dana på nogle tyske sider hvor hun svinger fra at være en lusket død sild til at være helt kanon. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg