PerZ 231 Skrevet 4. Januar, 2015 Det hele startede i går, jeg prøvede at lave en aftale, men hun havde ikke tid.. Så sent i går aftalte vi at hun kom tidligt i dag og så kunne vi hygge os lidt.. Det er ikke første gang jeg besøger hende, og bestemt heller ikke sidste gang.. Nickie er sød og rar, vildt uadvendt og snaksagelig.. Jeg havde planer om at få taget trykket ved et BJ, da hun virkelig har nogle fantastisk franske færdigheder, men hendes petit krop indbyder bare til mere.. Hun kan virkelig kastes rundt.. Der er en god kemi mellem os, og hun kan godt li det en smule hårdt.. Så lige en pige for mig.. De slibrige detaljer vil jeg holde for mig selv, men kan da sige at hun ikke har lavet nytårsforsæt om at være mindre vild.. For til sidst overraskede hun, så kan i selv tænke jer til hvad det betyder.. https://annoncelight.dk/showad/175440 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheSweetLove 5 Skrevet 4. Januar, 2015 Tak for den gode anmeldelse. 1200 kr er dog lige i overkanten for 30 min medmindre hun virkelig kan sit kram:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 4. Januar, 2015 Det synes jeg hun kan, det er derfor jeg bliver ved med at komme igen.. ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 283 Skrevet 4. Januar, 2015 Kan se hun låner sig lidt frem til forskellige lejligheder. Sidst tror jeg det var bag sygehuset, men ellers også Revlingebakken og Sohngårdsholmsvej. Skam hun stopper. Det er vist noget med at hun har fået fast arbejde. Kan du bekræfte det PerZ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PerZ 231 Skrevet 4. Januar, 2015 Jeg har også besøgt hende i vestbyen, men ja, ellers de to nævnte steder også.. Hun stopper faktisk ikke helt.. Men går over til at have nogle fast kunder frem for at skulle have nye og forskellige.. Hun fortalt at der var nogle stykker som havde været hos hende flere gange, og dem ville hun satse på.. Men jo, hun har vist nok fået et job og det er derfor hun vil stoppe som det har kørt indtil nu.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 11. Januar, 2015 Kan se at hun har annonce på igen idag på Annoncelight ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 11. Januar, 2015 https://annoncelight.dk/showad/177328 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 11. Januar, 2015 Har hun mon været i Århus nogle gange tidligere. Har glemt hvad hun skulle have kaldet sig hvis det er hende. Hun skrev 25 i annoncen men sagde til mig at hun faktisk var 30 og så passer det jo. Mørkhudet med spanske rødder. Små bryster. Superskøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers500 187 Skrevet 5. Februar, 2015 Nickie skal bare besøges - hun annoncerer til besøg idag fra kl. 1600, en skam at hun ikke kommer til byen ved den smukke Gudenå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg