Hop til indhold
PerZ

Fræk nytårsfisse i Aalborg :-) Sidste chance søndag 4 januar !

Recommended Posts

Det hele startede i går, jeg prøvede at lave en aftale, men hun havde ikke tid.. Så sent i går aftalte vi at hun kom tidligt i dag og så kunne vi hygge os lidt..

Det er ikke første gang jeg besøger hende, og bestemt heller ikke sidste gang.. Nickie er sød og rar, vildt uadvendt og snaksagelig..

Jeg havde planer om at få taget trykket ved et BJ, da hun virkelig har nogle fantastisk franske færdigheder, men hendes petit krop indbyder bare til mere.. Hun kan virkelig kastes rundt..

Der er en god kemi mellem os, og hun kan godt li det en smule hårdt.. Så lige en pige for mig..

De slibrige detaljer vil jeg holde for mig selv, men kan da sige at hun ikke har lavet nytårsforsæt om at være mindre vild.. For til sidst overraskede hun, så kan i selv tænke jer til hvad det betyder.. :-)

https://annoncelight.dk/showad/175440

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se hun låner sig lidt frem til forskellige lejligheder.

Sidst tror jeg det var bag sygehuset, men ellers også Revlingebakken og Sohngårdsholmsvej.

Skam hun stopper.

Det er vist noget med at hun har fået fast arbejde.

Kan du bekræfte det PerZ??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende i vestbyen, men ja, ellers de to nævnte steder også..

Hun stopper faktisk ikke helt.. Men går over til at have nogle fast kunder frem for at skulle have nye og forskellige.. Hun fortalt at der var nogle stykker som havde været hos hende flere gange, og dem ville hun satse på..

Men jo, hun har vist nok fået et job og det er derfor hun vil stoppe som det har kørt indtil nu..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har hun mon været i Århus nogle gange tidligere. Har glemt hvad hun skulle have kaldet sig hvis det er hende. Hun skrev 25 i annoncen men sagde til mig at hun faktisk var 30 og så passer det jo. Mørkhudet med spanske rødder. Små bryster. Superskøn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...