Guest knaldehunden Skrevet 3. Januar, 2015 Syntes sgu også du er blevet lidt TYND knallert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 3. Januar, 2015 Hun har suget alt energi ud af ham Hvis han nu bare havde nøjedes med at tage en quickie, så var det aldrig kommet så vidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Januar, 2015 Eller også var han bare RIGTIG dårlig til at slikke fisse...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Andreas Skrevet 3. Januar, 2015 Eller også var han bare RIGTIG dårlig til at slikke fisse...... Tålmodig pige ................... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Januar, 2015 Tålmodig pige ................... Ja, hun venter stadig..... :D 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 4. Januar, 2015 Fik ellers et par klasse-kommentarer fornylig: 1. "Du ved ellers, hvor det hele sidder!" 2. "Hvis du ikke gør det hurtigere - kommer jeg aldrig!" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3658 Skrevet 4. Januar, 2015 (edited) Fik ellers et par klasse-kommentarer fornylig:1. "Du ved ellers, hvor det hele sidder!"2. "Hvis du ikke gør det hurtigere - kommer jeg aldrig!" "Ups, der sprøjtede jeg vist lige. Det sker ellers aldrig." Og der ligger jeg så, totalt gennemblødt... "Virkelig? Smidder du ikke lige en redningsvest?" Redigeret 4. Januar, 2015 af Plaskeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg