Guest Sandra Dee's Place Skrevet 3. Januar, 2015 ....fra Sandra Dees Place,- Sandra og Candy 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 601 Skrevet 3. Januar, 2015 Med det billede , ja så bliver den da ikke dårlig ihvertfald Rigtigt god weekend til jer *s* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 3. Januar, 2015 Med det billede , ja så bliver den da ikke dårlig ihvertfald Rigtigt god weekend til jer *s* NARH - Det må være koldt derovre, siden der er lynet så lang op . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sandra Dee's Place Skrevet 4. Januar, 2015 Tak Naboen.... an2n, vi er den rigtige vestegn, her er altid koldt og blæsende - hvorfor tror du vi efterlyser mænd der kan varme os 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. Januar, 2015 Tak Naboen.... an2n, vi er den rigtige vestegn, her er altid koldt og blæsende - hvorfor tror du vi efterlyser mænd der kan varme os Troede det var et indendørs billede - Her er det korte bukser grundet en brændeovn - Selv katteskindene med indhold ligger længst væk . . . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. Januar, 2015 Katteskind med indhold, hehe ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. Januar, 2015 Katteskind med indhold, hehe Vil ikke vise mine fødder, efter jeg har trådt på skindene . . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 4. Januar, 2015 Vil ikke vise mine fødder, efter jeg har trådt på skindene . . . . Ej, nu er du ikke sød. Send hellere billeder af misserne ;) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
an2n 50854 Skrevet 4. Januar, 2015 Ej, nu er du ikke sød. Send hellere billeder af misserne De ligger DESVÆRRE alle de forkerte steder - Så uheld kan forekomme - Lørdagskyllingen falder man bare over, og får en øm storetå . . . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg