Guest RasmusL Skrevet 3. Januar, 2015 Www.massagelisten.dk Et fint over blik over en del af klinikkerne /Rasmus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 3. Januar, 2015 Hej Rasmus Den har bare ikke altid været særlig godt opdateret. Allerede nummer 2 på listen er lukket, det er 4 og 7 også Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 648 Skrevet 4. Januar, 2015 (edited) Ja, det er vist en ældre sag, som i mange år, ikke var særlig opdateret, men jeg synes dog, at der er sket lidt opdateringer på den nu, selvom der stadig er link, jeg ikke har set, nogen steder, i flere år. men måske, den er ved, at komme efter det, & der opfordres til, at man kan komme på listen, ved at sende et link ind, så det er da en god idé, for pigerne, at gøre. Så skulle den opfordring, være givet videre til pigerne, Så de ikke går glip, af en betalende PIK lidt gratis reklame, vil de sikkert gerne ha, selv om de skovler penge ind. jeg prøver lige at gøre linket klikkebart. www.massagelisten.dk såfremt der skulle være piger, der ikke har opdaget, den Redigeret 4. Januar, 2015 af leo kbh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg