fyr9000 308 Skrevet 3. Januar, 2015 Hejsa Nogen der kan hjælpe mig med at finde eller bedre, anbefale en storbarmet trans i Nordjylland? Jeg har søgt på forumet, men synes at mange af de gamle tråde har døde links eller også er pigen stoppet / flyttet. Alt med silikone har interesse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JerryT 43 Skrevet 3. Januar, 2015 Der findes Karen i Aarhus. Hun har sillicone. Men om det er for langt væk er jo op til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 3. Januar, 2015 Der findes Karen i Aarhus. Hun har sillicone. Men om det er for langt væk er jo op til dig. Spændende, har du et link? Kommer af og til forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Kigger du på ekstrabladets sider, kan du finde et par stykker i aalborg. Men hende på badehusvej er vist kun omkring en god b-skål vil jeg tro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
juipui 422 Skrevet 3. Januar, 2015 Spændende, har du et link? Kommer af og til forbi http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=987&itemid=1539&lan=da-DK Karen er veninde til fantastiske Ellen i København. Har ikke selv prøvet hende (altså Karen), men hun er absolut en af de øverste på min to-do liste. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 308 Skrevet 3. Januar, 2015 Kigger du på ekstrabladets sider, kan du finde et par stykker i aalborg. Men hende på badehusvej er vist kun omkring en god b-skål vil jeg tro. Jo større jo bedre, som man siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg