Hop til indhold
KBH2200

Mørk pige

Recommended Posts

Guest RasmusL

Hold øje med hende hvis hun kommer på igen her i det nye år. Det kan godt anbefales :-) go lørdag

/Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Naomi er klart den bedste oplevelse jeg har haft med en mørk pige. Meget smuk og vandvittig god til hendes job :-).Hun er vist ikke i landet lige pt. men er her regelmæssigt, så hold øje med massageguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, jeg har ikk været på hende...hun ser ret lækker ud, men der var en attitude i hendes annonce der tændte mig lidt af, men andre har gode oplevelser med hende.

 

se her:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest RasmusL

Nej, jeg har ikk været på hende...hun ser ret lækker ud, men der var en attitude i hendes annonce der tændte mig lidt af, men andre har gode oplevelser med hende.

se her:

Truth. Hun er sød og helt nede på jorden. Hun har bestemt ikke en dårlig attitude som annoncen kan antyde. når man møder hende er der intet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TboneDK

har også været hos Ninna, hun er lille petit pige, mørk (som billeder jo viser) men har en meget sød personlighed, og er langt fra det "kolde" man fornemmer fra hendes annonce.

Hun er nok bare træt af en masse "tosser" der skriver lange breve frem- og tilbage - istedet for bare at gøre som der bliver bedt om i annoncen.

 

Hun modtager nok en "del" SMS / MAILs så syntes det er fair nok, hun beder folk om at være specifikke.

 

- Og ja, hun var et dejligt knald, fræk, og suttede godt- og dybt !

Ser om jeg kan få lavet en anmeldelse ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...