Hop til indhold

ts chanell aalborg

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=transchanell

Besøgte hende d.25 december. Fik 69´er og sex for 700kr.

Min første oplevelse med en kvinde som hende :-P

69´eren var med gummi, både på min og hendes. Sutter godt. Men lidt træls at sutte hendes med gummi på.

røven føltes dejlig og stram når pikken kom godt i bund. ikke noget med hun sagde man var for hård ved hende eller noget.

Meget feminin og ellers bare sød og venlig. synes jeg i hvert fald.

Så jeg kunne sikkert godt besøge hende igen, hvis hun bliver længe i aalborg :-P

Skrevet

Hvor var han fra i Asien? 

Jeg spørger fordi der oplagt er monteret en masse silicone her der og alle vegne.

Redigeret af stump

Skrevet

Ja det er en asiat. om hendes bryster er ægte eller hjulpet på vej med silicone ved jeg ikke. Men de føltes nu dejlige. Hendes pik var almindelig af størrelse.

Og billederne passer. Så jeg har ingen problemer med at skulle besøge hende igen en anden gang.

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=transchanell

Besøgte hende d.25 december. Fik 69´er og sex for 700kr.

Min første oplevelse med en kvinde som hende :-P

69´eren var med gummi, både på min og hendes. Sutter godt. Men lidt træls at sutte hendes med gummi på.

røven føltes dejlig og stram når pikken kom godt i bund. ikke noget med hun sagde man var for hård ved hende eller noget.

Meget feminin og ellers bare sød og venlig. synes jeg i hvert fald.

Så jeg kunne sikkert godt besøge hende igen, hvis hun bliver længe i aalborg :-P

meget flot trans -syntes prisen lyder usandsynlig lav -hvor længe var du der ?

Skrevet

20-30 minutter ca. Så bare en kort tur :) Nu var det jo min første gang med en ts, så ville ikke bestille en helt stor pakke :-P

Skrevet

Jeg var der for nyligt og betalte 1000 for det samme.

Vi var ikke i gang før tilbud om ekstraydelser begyndte at komme.

Opfattede ham som meget pengefokuseret.

Det bliver et nej for mig. Han er stemt hjem.

Skrevet
[email protected] det lyder uheldigt. Det problem havde jeg slet ikke da jeg var der.
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.