hhansen1970 25 Skrevet 2. Januar, 2015 Hej er der nogen der har været her https://annoncelight.dk/showad/175782 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 FØJ, hvor er den side bare DYBT usmagelig og klam. Se at få den lukket ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 FØJ, hvor er den side bare DYBT usmagelig og klam. Se at få den lukket ! Hvad er der nu galt i at have sex med en 18- eller 19-årig?Eighteen / Nineteen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 Hvad er der nu galt i at have sex med en 18- eller 19-årig?Eighteen / Nineteen En teenager kan per definition være fra 13 til 19 år gammel. At ligefrem at skilte med det i en annoncetekst synes jeg er DYBT usmageligt. Annoncen melder intet om vedkommendes alder. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 2. Januar, 2015 Hvad er der nu galt i at have sex med en 18- eller 19-årig?Eighteen / Nineteen Men hvorfor så ikke skrive at man er 18 eller 19? Man kan jo netop som flere af dem der reagerer her frygte at hun måske er yngre. Men igen er man gammel nok til at have sex som 15-årig så er det jo en anelse interessant at man forarges over at piger på 15-17 vil sælge sex. Bortset fra det så væmmes jeg nu også ved tanken om en 15-17-årig prostitueret. For fanden mand de er jo stadig børn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 En teenager kan per definition være fra 13 til 19 år gammel. At ligefrem at skilte med det i en annoncetekst synes jeg er DYBT usmageligt. Annoncen melder intet om vedkommendes alder. Annoncen melder om at vedkommende er teenager, og da jeg er sikker på, at man godtager at være over 18 år, når man opretter en annonce om at sælge sex på Annoncelight.dk, så er personen altså 18-19 år. Så hvordan kan det være usmageligt? Medmindre altså man decideret leder efter noget at være forarget over. Men hvorfor så ikke skrive at man er 18 eller 19? Man kan jo netop som flere af dem der reagerer her frygte at hun måske er yngre. Men igen er man gammel nok til at have sex som 15-årig så er det jo en anelse interessant at man forarges over at piger på 15-17 vil sælge sex. Bortset fra det så væmmes jeg nu også ved tanken om en 15-17-årig prostitueret. For fanden mand de er jo stadig børn. Læs mit svar til ovenstående. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
No sins 72 Skrevet 2. Januar, 2015 Der er ikke mange unge på 18 der vil betegnes som en teenager, og selve ordet hører ikke hjemme på her. Forkert signal. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 (edited) Der er ikke mange unge på 18 der vil betegnes som en teenager Så fordi der, ifølge din påstand, er mange unge, der ikke vil betegnes som en teenager, så er vedkommende i annoncen ikke 18/19? og selve ordet hører ikke hjemme på her. Forkert signal. Det kan kun være admin, der bestemmer det. Men da dyresex er lovligt at debattere på EG, så er teenagers på 18 og derover vel også Redigeret 2. Januar, 2015 af PrinceCharming Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Telefonmanden 51 Skrevet 2. Januar, 2015 FØJ, hvor er den side bare DYBT usmagelig og klam. Se at få den lukket ! Det er sjældent man ser noget så hyklerisk og dobbeltmoralsk som de sure opstød denne annonce fremkalder. I omtalte annonce er der intet der så meget som antyder, at pigen ikke tilbyder sine services af fuldstændig egen fri vilje. Pigens alder er ikke proportionel med hendes psykiske og mentale udvikling. En stærk personlighed bør respekteres, og når pigen træffer det valg hun nu en gang har truffet bør det respekteres - at nogle får moralske konflikter med sig selv er absolut ikke pigens ansvar eller problem. Hatten af for hende - og jeg overvejer i ren sympati at kontakte hende, og skrive om det her, - om ikke andet så for at pirre lidt til hykleriet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hhansen1970 25 Skrevet 2. Januar, 2015 Har skrevet til hende i går for at finde ud af hvor gammel hun er men har ikke fået svar. For er hun under 18 år skal jeg ikke noget 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 og jeg overvejer i ren sympati at kontakte hende, og skrive om det her, - om ikke andet så for at pirre lidt til hykleriet. Jeg havde gjort det samme, hvis jeg havde boet i samme landsdel som hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 2. Januar, 2015 PrinceCharming - jeg skriver ikke at du skulle mene noget andet end det som jeg fremsætter. Telefonmanden - kan du så ikke lige spørge til hendes præcise alder. Så kan vi jo på den måde få lukket for hylekoret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 PrinceCharming - jeg skriver ikke at du skulle mene noget andet end det som jeg fremsætter. Den fangede jeg ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fisseslikkeren 918 Skrevet 2. Januar, 2015 Den fangede jeg ikke? Det gjorde jeg heller ikke. Men selvfølgelig bør man i princippet antage at pigen er 18 eller 19 når hun annoncerer. Men man kan have sine bange antagelser når hun skriver teenager netop fordi teenager dækker et stort spænd fra 13-19. At 15 til 17-årige ikke må sælge sex er ulovligt. Og at opfatte de fleste af disse piger som børn antager jeg at de fleste af os gør. Okay jeg har en gang knaldet en på 17 men da var det gratis og jeg var selv 18. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. Januar, 2015 Dette er en en efterlysning og ikke en debat om sex med teenagere. Ønsker man at debatere moral omkring sex med teenagere kan man oprette en ny streng under generel debat. Det fremgår ikke af annoncen at den pågældende pige skulle være under 18 år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bandit600 0 Skrevet 2. Januar, 2015 Jeg har skrevet til hende flere gange men hun svare ikke... er hun mon fake?? Er der nogen der har hørt fra hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hhansen1970 25 Skrevet 2. Januar, 2015 Hej har lige fundet hende her https://annoncelight.dk/showad/172147/liderlig https://annoncelight.dk/showad/172875 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Har bbilleder af hende og hendes sygesikring, hun er over 18... så is på drenge! Men ja hun virker ikke seriøs og har ikke mødtes med hende... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Nu kom jeg i tanke om det... Prøv at søg på "flommejane" det den samme pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Jeg går ud fra, at dette også er hende så: https://annoncelight.dk/showad/151571 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 3. Januar, 2015 Forargelseskulturen har også gjort sit indtog her... Er sgu til at dø af grin af!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5050 Skrevet 3. Januar, 2015 Annoncernes formulering bærer præg af, at det er en pikspiller der står bag! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. Januar, 2015 Det antydes af flere i denne tråd at annoncen kan være "fake". Måske man skulle oprette en tråd under: "Falsk markedsføring" og fortsætte debatten der. Bare et velment forslag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg