Hop til indhold
Gæst

Gangbang på Valhalla 6-1

Recommended Posts

Gæst

Katja skrev

 

Hejsa Frække fyre :smile:

Vi starter med at skyde det nye år i gang, med et Gang-Bang på Valhalla d. 6/1-2015. Det starter fra kl 12 - 14, der er mulighed for at købe 1 time eller 2 timer. Der vil være en lille pause med forfriskninger og evt. bad.
Denne dag er det Domina Empress Malice der styrer forløbet , hun har 2 tøser med, der har deres debu med GB. Denne dag er der mulighed, for næsten alt mellem Himmelen og Helvede, kun fantasien sætter grænser :wink:

Hvis du har lyst til at høre nærmere eller bestille tid kan du ringe på 28211306.
Valhalla ligger på Vester christianshøjvej 4 (hovedvej A13) ved engesvang 76727274.

Domina Empress Malice: empressmalice.com
Annika: annika-love.de
Katja: Ingen Billeder

Vi håber på at få knaldet det nye år ind med maner 
Knus fra Empress, Annika og Katja

 

Jeg skal i alletilfælde med så jeg må se at få taget mig sammen til at ringe som man åbenbart skal.

der er jo heller ingen priser på så det afhænger også lidt af det.  Håber det så denne gang bliver til noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Knajten :-) Da de er min første annonce i dette forum og jeg ikke helt er klar over reglerne herinde, vidste jeg ikke om man måtte skrive priser ;-). Det er 1200kr for 1 time og 2000kr for 2 timer. Du er velkommen til at sende en sms, ringe eller bare komme på dagen. Empress Malices slave står og tager imod nyankomne, heller i bare kommer, end melder sig til, og så ikke dukke op :-)

 

Knus Katja K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der mulighed for at bruge tøserne efter behag eller er det Empress der styrer hvad der skal ske?

Er der mulighed for lidt flere data på tøserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Mester :-) Empress står for det praktiske. dvs. gummiskift osv. Annikas hjemmeside og Empress`s hjemmeside med billeder står i annoncen, så der skulle gerne være info om dem ;-) Jeg selv har ingen billeder eller hjemmeside, men jeg er 33 år langhåret brunette, 170cm 65kg , store ægte e-skål, slank talje, en fyldig pariser og en glatbarberet mis. Har en del tusser og piercing 

 

Knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...