Hop til indhold
blyg svensk

Bedste naturlige bryster til spansk?

Recommended Posts

Gæst

I det område du søger, er der blandt andet følgende piger, som tilbyder den efterspurgte service. 

Skal dog siges at jeg ikke selv har haft fornøjelsen af at besøge nogen af dem endnu, men blot læst i annoncen, at de tilbyder den service. 

 

1. Sally (Har en profil på EG)

2. Smuk85JMulat 

3. Jasmin (Har også EG-profil)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I det område du søger, er der blandt andet følgende piger, som tilbyder den efterspurgte service.

Skal dog siges at jeg ikke selv har haft fornøjelsen af at besøge nogen af dem endnu, men blot læst i annoncen, at de tilbyder den service.

1. Sally (Har en profil på EG)

2. Smuk85JMulat

3. Jasmin (Har også EG-profil)

Jasmins bryster er ikke ægte. Hun har her på EG fortalt om dem, men derfor kan de vel godt være en god oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jasmins bryster er ikke ægte. Hun har her på EG fortalt om dem, men derfor kan de vel godt være en god oplevelse?

 

Ja du har ret. Beklager fejlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Paprika

Www.paprikapigen.mono.net

 

Wauv hun har sgu nogle dejlige kasser :wink:

 

Det fremgår dog ikke af siden om hun tilbyder spansk, men mon ikke det er standard, når man som hende har brysterne til det ? 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

SexyAmanda xxxl bryster i Valby har, hvad du søger, jeg har oplevet hende flere gange, da hun var i Jylland og hun er helt perfekt, hvis du er til kæmpe naturlige babser og spansk... Søg på hende herinde og du skal finde...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv Coco hos Cassiopeia. Hun har en flot, naturlig barm. Men den er ikke en G-skål, højest E-størrelse. I denne sammenhæng har Cassiopeia igen pyntet lidt på sandheden. Men for mig fungerede det fint. Coco er desuden køn, sød og rar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wauv hun har sgu nogle dejlige kasser :wink:

Det fremgår dog ikke af siden om hun tilbyder spansk, men mon ikke det er standard, når man som hende har brysterne til det ?

Du kan i hvert fald roligt ringe og spørge hende. Så får du et både ærligt og venligt svar. Hun er god!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...