Hunc 9 Skrevet 2. Januar, 2015 https://annoncelight.dk/showad/176163 Lyder næsten for billigt... ? Det med at sende billede... har nogen prøvet det? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitkat 4 Skrevet 2. Januar, 2015 Kan kun opfordre til at blive langt væk derfra. . Har nu Været der 2 gange og er ski ikke ligefrem imponeret.. Og DK bedste blowjob... Det så skidt ud hvis det var standarden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. Januar, 2015 Undskyld jeg spørger, men hvorfor har du været der 2 gange, hvis det er så ringe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitkat 4 Skrevet 2. Januar, 2015 Primært fordi jeg bor næsten nabo til hende. . Og anden gang var udelukkende på grund af prisen. . Men tag du bare forbi..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1719 Skrevet 2. Januar, 2015 Fair nok - jeg har også selv begået den slags fejl - men det er heldigvis længe siden. I dag kigger jeg mere efter kvalitet fremfor at det skal være super billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 2. Januar, 2015 Er hun lækker, og hvad med kroppen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi 39 Skrevet 5. Januar, 2015 Hvor ligger det cirka? Hvor langt fra Herning? Er det beskidt? Er det skummelt? Er hun grim? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kitkat 4 Skrevet 5. Januar, 2015 Ikke super lækker. . Meget små bryster. . Lille og petit..tunge piercing, super lækkert. . 10km fra Herning cirka. . Lidt beskidt ikke skummelt men mit indtryk er nok at hun ikke synes at det er jordens fedeste job.. Det er MIT indtryk, andre kan jo selvfølgelig ha haft en bedre oplevelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg