Hop til indhold
TheSweetLove

Privat og Diskret sted i nærheden af aalborg?

Recommended Posts

Hej alle, eftersom jeg skal på forretningsrejse i Nordjylland og vil overnatte i Aalborg vil jeg gerne have nogle råd om hvilke privat-diskrete services som kan anbefales? Send gerne PM eller nogle links her i tråden:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er ikke meget at hente indenfor privat-diskret konceptet her i lille dobbelt a.

Privat-diskret markedet i almindelig og sex markedet i særdeleshed har sgu aldrig været noget at råbe hurra for, her i lille dobbelt a. 

Søger du noget specifikt? 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thomasonly64

Hvis du skal overnatte har du selv stedet, så er MizzGina en mulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende en enkelt gang, og der spurgte jeg hende mht hendes billeder, og hun sagde at hun ikke ville have flere billeder på, for hun var bange for at blive genkendt.. Men prøv at spørge hende.. Det skader ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har mødt hende en enkelt gang, og der spurgte jeg hende mht hendes billeder, og hun sagde at hun ikke ville have flere billeder på, for hun var bange for at blive genkendt.. Men prøv at spørge hende.. Det skader ikke..

 

Jamen CooperDK kan formentlig nogle tricks med hensyn til at 'retouchere' billederne til ukendelighed :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info allesammen. 

Nickie lyder super spændende men kan ikke i dag.

MizzGina ligner også en god kandidat men har dog ikke stedet - mit hotelværelse er udelukket.

 

Ved nærmere eftertanke kan jeg ikke udelukke et bordel såfremt I kan anbefale et diskret sted?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan anbefale dig at kigge nærmere på Gentlemens club i Hermodsgade.

Om det er diskret ved jeg ikke noget om, men umiddelbart det eneste bordel, som jeg kan komme i tanke om i Aalborg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg troede da, at Gentlemens Club blev lukket i efteråret ?

 

Well det ser ud til at du har ret, når jeg prøver at tilgå siden: http://hermodsgade3.dk, så kommer der en tom side frem. 

Hmmm. hvad er der så kommet i stedet for ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well det ser ud til at du har ret, når jeg prøver at tilgå siden: http://hermodsgade3.dk, så kommer der en tom side frem. 

Hmmm. hvad er der så kommet i stedet for ? 

Det er vist kun hjemmesiden der er død, mener at der stadig annonceres på dagen på Annoncelight og vist også EB.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er vist kun hjemmesiden der er død, mener at der stadig annonceres på dagen på Annoncelight og vist også EB.

 

Har de ikke flyttet til ny adresse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PerZ skrev, den 2. januar 2015 at 00:08:

Har mødt hende en enkelt gang, og der spurgte jeg hende mht hendes billeder, og hun sagde at hun ikke ville have flere billeder på, for hun var bange for at blive genkendt.. Men prøv at spørge hende.. Det skader ikke..

Hejsa PerZ <3  ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Gæst skrev, den 4/1/2015 at 20:40:

Jeg kan anbefale dig at kigge nærmere på Gentlemens club i Hermodsgade.

Om det er diskret ved jeg ikke noget om, men umiddelbart det eneste bordel, som jeg kan komme i tanke om i Aalborg.

Gentlemens club lukket. Men der jo masser af frække piger ved Støvring og gode parkeringsforhold :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...