Hop til indhold

K og K massage i Randers

Featured Replies

Skrevet

Hej..

Er ganske ny herinde, men vil da alligevel lige kvittere med en lille anmeldelse af K og K massage i Randers...

Kommer her på årets 1. dag lige derinde fra, og havde en go oplevelse derinde..- kørte egentlig bare forbi, og troede egentlig der var lukket, sådan en dagen derpå....

Syns godt om stedet, pænt, nobelt (rene håndklæder til massagebriksen) og ingen lugt af diverse kropsvædsker  eller sur røv/ kogler..

Så jeg bestilte blot massage..-Efter ca en 30-40 minutters middelmådig men OK massage, spørger hun og hun skal gøre det med hånden eller evt sex, så jeg(eller er det min diller?) takker ja til sex, efter at have lurret lidt på kroppen som stadig gemmer sig under hendes tøj...

Ikke fantastisk kønt ansigt på pigen her, vil jeg sige men ret ung ( ifølge hende selv 25), hvilket absolut er realistisk,,,- jeg vil max skyde hende til omkring de 30..pæn slank krop og små, men faste og velsiddende (ungpige) babser, med flot strittende vorter..MUMS!.....-MEN det allerbedste- ja, det er naturligvis en smagssag- var hendes flot trimmede kønsbehåring helt mørkt og lækkert, hvilket ikke gik ud over hendes hygiejne, og hun duftede dejligt...-hvilket ansporede til en lille fræk tur med tungen på hendes klit...bagefter en tur på briksen, hvor hun lå på ryggen, og her var der hun desværre var lidt stille..-med sammenknebne øjne, som om det gjorde ondt(lidt distraherende)...-men OK, ingen brokken, og ingen skubben væk, da jeg tog begge hendes ben over mine skuldre..-hvilket i sidste ende førte til en ret go torsdag

Pris 700,- for en alt i alt go oplevelse i Randers

Dette er en helt objektiv oplevelse som jeg nu har oplevet det - måske er den anderledes for dig???..

MVH going fishing

Skrevet
  • Author

Sorry...

Den skulle ha været under Thaimassage - aner ikke OM den kan flyttes derover...??

Det ved jeg til næste gang..

Skrevet

Hej..

Er ganske ny herinde, men vil da alligevel lige kvittere med en lille anmeldelse af K og K massage i Randers...

Kommer her på årets 1. dag lige derinde fra, og havde en go oplevelse derinde..- kørte egentlig bare forbi, og troede egentlig der var lukket, sådan en dagen derpå....

Syns godt om stedet, pænt, nobelt (rene håndklæder til massagebriksen) og ingen lugt af diverse kropsvædsker eller sur røv/ kogler..

Så jeg bestilte blot massage..-Efter ca en 30-40 minutters middelmådig men OK massage, spørger hun og hun skal gøre det med hånden eller evt sex, så jeg(eller er det min diller?) takker ja til sex, efter at have lurret lidt på kroppen som stadig gemmer sig under hendes tøj...

Ikke fantastisk kønt ansigt på pigen her, vil jeg sige men ret ung ( ifølge hende selv 25), hvilket absolut er realistisk,,,- jeg vil max skyde hende til omkring de 30..pæn slank krop og små, men faste og velsiddende (ungpige) babser, med flot strittende vorter..MUMS!.....-MEN det allerbedste- ja, det er naturligvis en smagssag- var hendes flot trimmede kønsbehåring helt mørkt og lækkert, hvilket ikke gik ud over hendes hygiejne, og hun duftede dejligt...-hvilket ansporede til en lille fræk tur med tungen på hendes klit...bagefter en tur på briksen, hvor hun lå på ryggen, og her var der hun desværre var lidt stille..-med sammenknebne øjne, som om det gjorde ondt(lidt distraherende)...-men OK, ingen brokken, og ingen skubben væk, da jeg tog begge hendes ben over mine skuldre..-hvilket i sidste ende førte til en ret go torsdag

Pris 700,- for en alt i alt go oplevelse i Randers

Dette er en helt objektiv oplevelse som jeg nu har oplevet det - måske er den anderledes for dig???..

MVH going fishing

Aften

Velkommen og tak for en fin anmeldelse.

Havde for ca. 3 uger siden en næsten identisk oplevelse som dig ( kom da af med en seddel mere men pyt det er nok den ekstra centimeter SS) pigen havde som du har skrevet en lækker krop men et lidt arret ansigt. Men valmue for money

Venligst 8000

PS mon ikke adm flytter tråden

Skrevet
  • Author

Sorry.....

Ville egentlig ha slettet/rettet indlægget igen, hvilket ikke er muligt....

Det drejer sig om Randbøl...og ikke Randers..

Min fejl...- så se bort fra indlægget

Mvh Going Fishing

Skrevet

Fik du pigens navn. Jeg kan godt lide den naturlige behåring. Det har jeg ikke set ret mange steder. Hvis der er nogen herinde som har det i østjylland, kunne jeg godt tænke mig at vide det.

Men fin beskrivelse af en god oplevelse.

• 2 weeks later...
Skrevet

har hun en svensk tato så er hun en god stram røv 

Skrevet

har du et link til thai massage i  Randbøl , synes ikke jeg kan finde noget ??  

Skrevet

Sven2107 hvad er en svensk tatoo? Og vil nogen røbe adressen, eller bare nogenlunde hvis en præcis adresse er mod reglerne.

Skrevet

Mange tak Nordlys.

Grunden til mine spørgsmål er at a: en beder om link til Randbøl hvilket gjorde mig i tvivl om K&K er flyttet dertil, og b: Massagelisten giver så vidt jeg kan se ikke en forklaring på hvad en svensk tatoo er.

Mvh.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.