Hop til indhold
deralte

Reflx Thai Massage Brotorvet Nørresundby

Recommended Posts

Undskyld stavemåden, men sådan staves det på visitkortet.

En ualmindelig seriøs og dygtig massøse.

Det var en god oplevelse. Der blev taget hånd om de steder, jeg var øm grundigt og vedholdende. Helt igennem fint.

Jeg har aldrig været der før, så det var lidt af en test. Jeg havde ikke bestilt tid, men kom bare til døren, og der var tid. Jeg blev vist ind i massagerummet, hvor der var to smalle brikse ved siden af hinanden. Rummet var halvmørkt, så min fordom var straks: Ok her får du sikkert en halvdårlig massage og et elendigt handjob.

Efter jeg havde smidt (hængt på en knagerække) tøjet, og jeg havde lagt mig på maven på den ene briks, kom ejeren ind og spurgte, hvor jeg havde ondt.

Massagen var grundig og hård og strejfede også lillemanden, men ikke på en udfordrende måde for at hidse mig op, men mere fordi (er det min opfattelse), at musklerne der i nærheden også skulle have massage.

Lad mig sige, at lokalet var dejligt varmt, og der ikke blev brugt håndklæder til at lægge over. Nøgenheden forekom mig helt naturlig og ikke udfordrende. Jeg var nøgen, for at jeg skulle have massage ikke for noget andet. Jeg kan ikke sige, at man ikke kan tilkøbe ekstra ydelser, men jeg blev ikke spurgt, og jeg spurgte ikke selv.

Gentagelse ja helt sikkert. Hun er en dygtig massør.

Ejeren hedder Surangsri Jensen og er en nydelig kvinde i 30érne måske først i 40érne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der igen i dag. Alt i alt en gentagelse af succesen fra første gang.

Hun tager på ferie i Thailand fra på søndag og er først i butikken igen midt februar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pj773
deralte skrev, den 1/1/2015 at 23:20:

Undskyld stavemåden, men sådan staves det på visitkortet.

En ualmindelig seriøs og dygtig massøse.

Det var en god oplevelse. Der blev taget hånd om de steder, jeg var øm grundigt og vedholdende. Helt igennem fint.

Jeg har aldrig været der før, så det var lidt af en test. Jeg havde ikke bestilt tid, men kom bare til døren, og der var tid. Jeg blev vist ind i massagerummet, hvor der var to smalle brikse ved siden af hinanden. Rummet var halvmørkt, så min fordom var straks: Ok her får du sikkert en halvdårlig massage og et elendigt handjob.

Efter jeg havde smidt (hængt på en knagerække) tøjet, og jeg havde lagt mig på maven på den ene briks, kom ejeren ind og spurgte, hvor jeg havde ondt.

Massagen var grundig og hård og strejfede også lillemanden, men ikke på en udfordrende måde for at hidse mig op, men mere fordi (er det min opfattelse), at musklerne der i nærheden også skulle have massage.

Lad mig sige, at lokalet var dejligt varmt, og der ikke blev brugt håndklæder til at lægge over. Nøgenheden forekom mig helt naturlig og ikke udfordrende. Jeg var nøgen, for at jeg skulle have massage ikke for noget andet. Jeg kan ikke sige, at man ikke kan tilkøbe ekstra ydelser, men jeg blev ikke spurgt, og jeg spurgte ikke selv.

Gentagelse ja helt sikkert. Hun er en dygtig massør.

Ejeren hedder Surangsri Jensen og er en nydelig kvinde i 30érne måske først i 40érne.

Nogen der har erfaringer fra dette sted udover massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...