Hop til indhold
Ewald

Swingerklub Amsterdam

Recommended Posts

Amsterdam er jo en vældig spændende by, og det kan da være fristende at kigge "butikker" med mere eller mindre frodige piger. Men vil du opleve noget som efter min menig er ret godt og ikke specielt dyrt så skal turen gå til Club Paradise. Jeg har fulgt klubbens udvikling gennem en hel del år og det er bare blevet bedre.

 

Det er ikke en klub hvor sexarbejdere har adgang - i hvert fald ikke for at udøve deres erhverv. Det  kan selvfølgelig være at man mod betaling kan lokke en med i klubben, men det er der efter5 min erfaring absolut ikke grund til.

 

Det koster 70 Euro at komme ind, du får håndklæder efter behov, noglke gange kan der være et par drinks inkluderet i prisen, andre gange er der mod lidt betaling stort koldt bord. Alt er meget smukt og rent indrettet.

 

Gæsterne er en blanding af par og enlige mænd og kvinder. Især kvinderne kan nogle gange have lidt raffineret lingeri på, men flest går rundt nøgne (og håndklædet er mere til at tørre sig end til at dække sig med). Der er en meget flot pool til en svømmetur, der er sauna, der er BDSM rum og der er lækre store lokaler med masser af senge også til mange på en gang. Stemningen er rigtig god, folk snakker med hinanden - selvfølgelig mest hollandsk - men som udlænding er der ingen problemer, de fleste taler engelsk. Kontakt til sex kan man få på mange måder . Man kan spørge og selv har jeg mange gange bare sat mig i en lidt udfordrende position med stiv pik og gnedet lidt på den når jeg fik øjenkontakt. Når dfet bliver sent på aftenen bliver stemningen noget vildere, nogen gange med flere GB i gang på samme tid. Man må finde sig i at mænd af og til spiller pik på hinanden eller måske sutter. Jeg har aldrig set mænd bolle hinanden. Meget mere almindeligt er det at pigerne hidser hinanden op - og det kan jo være dejligt at kigge på. Og klubben finder du i Schaafstraat 26. Hvis du gåtr om på bagsiden af hovedbanegården og ned til havnen, så er der en gratis færge lige over på den anden side. Her kan du til ffods nå kluibben på ca. 30 mintter ved at gå ud ad Meuweenlaan. Ellers kan du kigge på denne adresse: http://www.club-paradise.nl/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...